امارات تعطیلات آخر هفته را به شنبه و یکشنبه تغییر می دهد ، کوشش برای هماهنگی بیشتر با بازارهای غربی

به گزارش وبلاگ ساعت، دولت امارات با صدور بیانیه ای نظام نو کارهفتگی برای بخش دولتی را خاطرنشان کرد که بر اساس آن ایام کاری در این کشور 4 و نیم روز و شامل روزهای دوشنبه، سه شنبه ، چهارشنبه ، پنجشنبه و نصف روز آدینه هر هفته می گردد و شنبه و یکشنبه روزهای تعطیل سرانجام هفته باشد.

امارات تعطیلات آخر هفته را به شنبه و یکشنبه تغییر می دهد ، کوشش برای هماهنگی بیشتر با بازارهای غربی

به گزارش ایرنا، دولت امارات بعلاوه تصمیم گرفته است که ایام تعطیل خاتمه هفته بجای آدینه و شنبه به روزهای شنبه و یکشنبه تغییر کند.

تغییر ایام تعطیلات خاتمه هفته که شنبه و یکشنبه خواهد بود از اول ماه ژانویه 2022 اجرا می گردد.

در بیانیه دولت آمده است که نظام نو کار هفتگی به تقویت انسجام خانواده و انسجام اجتماعی و ارتقای کیفیت زندگی کارکنان به ویژه با افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز و نیم یاری خواهد نمود.

امارات متحده عربی تا به امروز تنها کشور عرب حوزه خلیج فارس است که تعطیلات ایام خاتمه هفته را شنبه و یکشنبه برگزیده است.

امارات بعلاوه نخستین کشوری در دنیا است که هفته کاری کوتاه تری نسبت به دیگر کشورها را تجربه می نماید و کارمندان دولتی بجای 5 روز و نیم ، تنها 4 روز و نیم سر کار خود حاضر می شوند.

پیشتر در ایران نیز بارها موضوع تعطیلی آخر هفته کشور مطرح شده بود که روز پنجشنبه و آدینه به عنوان روز تعطیلی آخر هفته معرفی گردد.

منبع: چمدان

به "امارات تعطیلات آخر هفته را به شنبه و یکشنبه تغییر می دهد ، کوشش برای هماهنگی بیشتر با بازارهای غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امارات تعطیلات آخر هفته را به شنبه و یکشنبه تغییر می دهد ، کوشش برای هماهنگی بیشتر با بازارهای غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید