تعمیر و تأمین قطعات ایستگاه ها، جریان پایدار گاز را برای مشترکین تثبیت می کند

به گزارش وبلاگ ساعت، شمس اللهی گفت: به منظور تاُمین جریان پایدار گاز برای مشترکین، تعمیرات صحیح و به موقع و تاُمین قطعات یدکی ایستگاه ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

تعمیر و تأمین قطعات ایستگاه ها، جریان پایدار گاز را برای مشترکین تثبیت می کند

به گزارش خبرنگار از، عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه برای تاُمین جریان گاز مورد استفاده مشترکین، انجام تعمیرات پیشگیرانه و تأمین قطعات مورد نیاز ضروری است، گفت: تاُمین کلیه قطعات یدکی ایستگاه ها و تجهیزات گاز رسانی و همچنین برنامه ریزی برای انجام تعمیرات پیشگیرانه از وظایف واحد کنترل تعمیرات می باشد.

او گفت: در این راستا، واحد امور برنامه ریزی شرکت با بهره گیری از سیستم جامع مدیریت تعمیرات TMMS و با همکاری مدیریت بهره برداری اقدام به برنامه ریزی مدون، پایش انجام تعمیرات و مدیریت تاُمین قطعات یدکی نموده است تا با اطمینان از صحت عملکرد ایستگاه های تقلیل فشار، جریان گاز ایمن و پایدار جهت استفاده مشترکین تاُمین شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام بیان نمود: شرکت های گاز استانی وظیفه دریافت گاز از خطوط انتقال و رساندن ایمن و پایدار آن به مشترکین را عهده دار می باشند.

شمس اللهی اظهار کرد: شرکت گاز استان ایلام با داشتن 18 ایستگاه CGS و 126 ایستگاه TBS، عملیات تقلیل فشار گاز ورودی تا محدوده مجاز و ایمن جهت استفاده مشترکین را انجام می دهد.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تعمیر و تأمین قطعات ایستگاه ها، جریان پایدار گاز را برای مشترکین تثبیت می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعمیر و تأمین قطعات ایستگاه ها، جریان پایدار گاز را برای مشترکین تثبیت می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید