طرح اوقات فراغت کانون های فهما جریان سازی فرهنگی با موضوع مسجد است

به گزارش وبلاگ ساعت در ارومیه، مجسن رضایی صبح دوشنبه در جلسه توجیهی کانون های مجری طرح اوقات فراغت، که در محل جلسات ستاد فهمای استان با حضور 50 نفر از مدیران مسئول و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ارومیه به منظور توجیه و هماهنگی برنامه های طرح اوقات فراغت، انتخاب رواق ها از بین 12رواق سامانه بچه های مسجد و آموزش ثبت فعالیت های انجام یافته کانون ها دراین رواق ها برگزار گردید، گفت:طرح اوقات فراغت با عنوان مسجد، کانون نشاط در هزار و 400 کانون فرهنگی هنری مساجد استان برگزار خواهد شد و این طرح جریان سازی فرهنگی با موضوع مسجد است.

طرح اوقات فراغت کانون های فهما جریان سازی فرهنگی با موضوع مسجد است

وی اضافه کرد: آئین افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت با عنوان مسجد کانون نشاط 24 خردادماه 1402 در کانون فرهنگی هنری شهید مدافع حرم محمود رضا بیضایی مسجد چهارده معصوم (ع) شهرستان تکاب برگزار گردید.

رضایی با بیان اینکه حضور نوجوانان در مسجد مهم بوده، اضافه کرد: واگذاری مسئولیت به این قشر در مسجد چهارده معصوم (ع) تکاب نشان از مدیریت و اتحاد خوب عوامل فعال در مساجد است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی بیمه ثبت نام کنندگان پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت را درجهت ثبت نام در سامانه بچه های مسجد را از دیگر برنامه هایی دانست که احتیاج به همکاری بیشتری دارد، گفت: در مورد دریافت مجوز و ثبت فعالیت در فهما نیز کانون ها باید کوشش بیشتری داشته باشند.

در ادامه این جلسه،بهزاد رزاقی، کارشناس مسئول فرهنگی هنری ستاد کانون های مساجد استان آذربایجان غربی نیز ضمن سپاس از کوشش های افتخاری مدیران و متولیان کانون های فرهنگی هنری مساجد ارومیه، از حاضرین نسبت به افزایش تعامل و هماهنگی برای تقویت برنامه های اوقات فراغت مساجد تاکید نمود.

وی سامانه بچه های مسجد را یکی از کارهای شاخص ارزیابی دراین عرصه دانست و گفت : این سامانه جزو ابزار و احتیاج روز بوده که با راه اندازی آن تا حدودی فعالیت های کانون ها در این سامانه ثبت شده و به سامان رسیده است.

رامین علیزاده، کارشناس مسئول سازماندهی ستاد کانون های مساجد استان آذربایجان غربی، نیزضمن تاکید بر نقاط قوت فهما در ساماندهی اطلاعات و برنامه کانون های مساجد، آموزش های لازم در این خصوص را به اعضای حاضر ارائه کرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "طرح اوقات فراغت کانون های فهما جریان سازی فرهنگی با موضوع مسجد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح اوقات فراغت کانون های فهما جریان سازی فرهنگی با موضوع مسجد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید