فیلمبرداری فصل سوم سریال بچه مهندس ادامه دارد

به گزارش وبلاگ ساعت، بازیگر سریال شوق پرواز گفت: در فصل سوم سریال بچه مهندس نیز حضور دارم و تا به امروز چندین بار برای این سریال جلوی دوربین رفته ام، در حال حاضر فیلمبرداری فصل سوم بچه مهندس همچنان ادامه دارد و من منتظرم تا دوباره نوبت فیلمبرداری بخش های من برسد.

فیلمبرداری فصل سوم سریال بچه مهندس ادامه دارد

به گزارش، اتابک نادری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص فعالیت های اخیرش در عرصه بازیگری گفت: به تازگی در یکی از اپیزود های فصل دوم سریال تلویزیونی محکومین به ایفای نقش پرداخته ام که به زودی روی آنتن تلویزیون می رود. البته در سریال به رنگ خاک نیز حضور داشتم که به تازگی پخش آن به اتمام رسیده است.

وی به همین دلیل ادامه داد: علاوه بر این دو اثر در فصل سوم سریال بچه مهندس نیز حضور دارم و تا به امروز چندین بار برای این سریال جلوی دوربین رفته ام، در حال حاضر فیلمبرداری فصل سوم بچه مهندس همچنان ادامه دارد و من منتظرم تا دوباره نوبت فیلمبرداری بخش های من برسد.

بازیگر سریال گاندو درباره کیفیت فصل سوم سریال بچه مهندس اظهار کرد: واقعیت امر من منتقد خوبی درباره کیفیت آثار نیستم، یک سریال تلویزیونی تا به مرحله پخش نرسد قابل قضاوت نیست و ما باید محصول نهایی اثر را ببینیم، اما در کل فصل سوم بچه مهندس نسبت به دو فصل قبلی جذابیت بسیار بالاتری داشته و داستان های عاشقانه جالبی در آن رخ می دهد، احساس می کنم این فصل از بچه مهندس با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو گردد.

وی در خصوص شرایط کنونی تئاتر در کشور اظهار کرد: از نظر من تنوع محصولات و تکثر اجرا ها نشان دهنده افزایش ظرفیت ها و توجه بیشتر به تئاتر است، حضور تماشاخانه های خصوصی و نوع فراوریات آثار همه نشان از ظرفیت های بالای تئاتر در جامعه است، زیرا به همین تعداد فراوری مخاطب نیز وجود دارد.

بازیگر سریال کیفر مسائل موجود در عرصه تئاتر برای جوانان را اینگونه تشریح کرد: تئاتر ما دچار فقدان یک سیستم و ساختار استاندارد است، هنوز تفکیک درستی بین تئاتر دولتی و خصوصی وجود نداشته و هیچگاه نمی توانیم به درستی درباره تئاتر دولتی و یا خصوصی نظری قطعی بدهیم.

وی به همین دلیل ادامه داد: تئاتر امروز ما دجار سوء مدیریت است، وقتی یک سالن تئاتر چه خصوصی و چه دولتی در طول روز سه سانس اجرا به سه اجرای مختلف می دهد، یعنی اینکه ما همچنان در تعداد سالن و زیرساخت ها دچار کاستی هستیم و می خواهیم از ظرفیت کم خود حداکثر استفاده را انجام دهیم.

بازیگر سریال شوق پرواز در همین رابطه اذعان کرد: تماشاخانه های تئاتر نباید مثل بنگاه معاملات ملکی عمل نمایند، تماشاخانه های دولتی و خصوصی همچون تالار عروسی شده اند که ساعتی کرایه می فرایند و ممکن است طی یک روز چندین مراسم داشته باشند. تماشاخانه های خصوصی بدون هیچ زیرساخت و بک استیجی درست روزانه سه تا چهار اجرا می فرایند که عملاً غیرممکن است.

وی با اشاره به مسائل تئاتر خصوصی اظهار کرد: تئاتر خصوصی امروز ما دچار مسائل فراوانی است، عدم شکل گیری و ساختار ثابت در این تئاتر مشکل ساز است، بعضی می گویند این مسائل باید از سوی دولت رفع گردد و بعضی نظرات دیگری دارند، اما من اعتقاد دارم این مسائل با مطالعات و پژوهش جامع حل می گردد و هیچ چیز با تصمیمات خلق الساعه حل نمی گردد.

نادری مسائل تئاتر را حل شدنی خواند و اعلام نمود: تئاتر مسائل فراوانی دارد، اما من شرایط را سیاه نمی بینم، زیرا اعتقاد دارم که با ساماندهی درست همه چیز قابل حل است، ما ظرفیت و نیروی انسانی خوبی داریم که می توان با بهر دریافت از نیرو و استعداد آن ها مسائل کنونی تئاتر را پشت سر گذاشت.

منبع: میزان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فیلمبرداری فصل سوم سریال بچه مهندس ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلمبرداری فصل سوم سریال بچه مهندس ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید