هیمنه اراذل و اوباش در کرمانشاه شکسته شده است

به گزارش وبلاگ ساعت، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: نیروهای مسلح مظهر اقتدار کشور هستند.

هیمنه اراذل و اوباش در کرمانشاه شکسته شده است

به گزارش وبلاگ ساعت کرمانشاه؛ فرمانده انتظامی استان با اشاره به اهتمام پلیس برای برخورد با اراذل و اوباش و هر گونه ناامنی، گفت: با حضور مقتدرانه ماموران انتظامی، هیمنه اراذل و اوباش در استان شکسته شده و خود این افراد می دانند دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و به سزای عمل خود می رسند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان در ملاقات سرپرست سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمانشاه گفت: امروز پلیس با چشمانی بیدار و با عزمی پایدار تر از گذشته بر رفتار مجرمان و خصوصا اراذل و اوباش اشرافیت کامل دارد.

وی ادامه داد: پلیس کرمانشاه مقتدرانه با اشرار و اراذل برخورد و اجازه عرض اندام و ناامنی به این افراد نمی دهد، کما اینکه خود آنها هم به این نتیجه رسیده اند که در صورت ارتکاب جرم دیر یا زود باید تسلیم قانون شوند.سردار جاویدان با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، اضافه نمود: تحت هیچ شرایطی اجازه ناامنی به مخلان نظم و امنیت عمومی نمی دهیم و در سال تازه هم برخوردهای قاطع تری با آنها صورت می گیرد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با اشاره به اینکه طرح برخورد با اراذل و اوباش از مرداد سال گذشته وارد فاز تازهی شد، اضافه نمود: به همین دلیل و طی یک سال اخیر حدود 1200 نفر از این افراد دستگیر شده اند.

وی بعلاوه از شناسایی تعدادی دیگر از اراذل و اشرار در سطح استان اطلاع داد و گفت: این افراد هم در صورتی که بخواهند دست از پا خطا نمایند با برخوردهای قاطعانه پلیس و دستگاه قضائی روبرو خواهند شد.

سردار جاویدان در سرانجام از حداقلی بودن جرائم خشن در استان اطلاع داد و گفت: تعامل مطلوب میان پلیس و دستگاه قضائی فضای ناامنی را برای مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی ایجاد نموده و هر 2 دستگاه بر قاطعیت برخورد با این گونه جرائم تاکید دارند.

سرپرست سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمانشاه هم در این ملاقات نیروهای مسلح را مظهر اقتدار کشور و سدی محکم در برابر هجمه ها و تهدیدهای همیشگی دشمنان دانست.

همت محمدی اضافه نمود: در این میان نیروی انتظامی به اسم حافظ امنیت جامعه، صندلی ویژه و ممتازی در کشور دارد و همه سازمان ها و نهادها بخش عمده ای از امنیت ایجاد شده را مدیون ماموران خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی هستند.

وی بعلاوه کرمانشاه را یکی از استان های امن کشور خواند و گفت: با وجود مرزی بودن استان ما و تهدیدهایی که پیرامون آن وجود دارد با اشراف اطلاعاتی بسیار خوب پلیس و دیگر نیروهای امنیتی و اطلاعاتی خوشبختانه موضوع نگران نماینده وجود ندارد.

محمدی در سرانجام از کوشش های سردار جاویدان رئیس پلیس استان و دیگر ماموران پلیس قدردانی و بر افزایش همدلی و وحدت موجود تاکید نمود.

منبع: جام جم آنلاین

به "هیمنه اراذل و اوباش در کرمانشاه شکسته شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیمنه اراذل و اوباش در کرمانشاه شکسته شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید