پرسپولیس 0 - سپاهان 0؛ تساوی در روز درخشش دروازه بان ها

به گزارش وبلاگ ساعت، خبرگزاری خبرنگاران- بازی عظیم هفته، با درخشش گلرهای دو تیم، بدون گل به خاتمه رسید.

پرسپولیس 0 - سپاهان 0؛ تساوی در روز درخشش دروازه بان ها

به گزارش وبلاگ ساعت، پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در یک بازی معوقه از هفته هفتم، به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به انتها رسید. پیغام نیازمند و حامد لک، مردان اول این بازی بودند. این دو دروازه بان با عملکرد خوب خود مانع از گلزنی حریف شدند تا دو تیم بدون گل بازی را تمام نمایند. سپاهان بازی این تساوی 15 امتیازی شد و در رده پنجم نهاده شد و پرسپولیس نیز 11 امتیاز دهم ماند.

ترکیب سپاهان: پیغام نیازمند، محمدرضا مهدی زاده، گئورگی گولسیانی، امید نورافکن(از دقیقه 74 شایان مصلح)، مرتضی منصوری، دانیال اسماعیلی فر، محمد کریمی، سروش رفیعی(از دقیقه 91 جلال الدین علی محمدی)، محمدرضا حسینی(از دقیقه 74 محمدرضا خلعتبری)، کی روش استنلی(از دقیقه 45 محمد محبی)، سجاد شهباززاده(از دقیقه 91 روح الله باقری)

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی زادگان، سید جلال حسینی، علی شجاعی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، امید عالیشاه(از دقیقه 80 سعید حسین پور)، احسان پهلوان، احمد نوراللهی(از دقیقه 91 مهدی عبدی) و وحید امیری

کارت زرد: کی روش استنلی و سروش رفیعی

لحظات حساس:

دقیقه 4: ارسال سروش رفیعی از روی ضربه آزاد سمت راست زمین به بعد از تیرک دوم پرسپولیس رفت و به شهباززاده رسید که پاس به عقب او و شوت بی دقت امید نورافکن از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 37: سانتر خطرناک سروش رفیعی از روی ضربه ایستگاهیِ سمت چپ زمین با ضربه پشت سر کی روش استنلی همراه شد که توپ او را حامد لک در اختیار گرفت.

دقیقه 38: نفوذ محمدرضا حسینی از سمت راست محوطه جریمه پرسپولیس و ضربه بغل پای او از زاویه بسته به تور کنار دروازه اصابت کرد.

دقیقه 40: پاس پشت پای دیدنی کی روش استنلی موقعیت خوبی را برای اسماعیلی فر به وجود آورد که شوت زمینی خطرناک او با واکنش حامد لک به بیرون رفت، اما در این صحنه داور اعتقادی به اعلام کرنر برای سپاهان نداشت.

دقیقه 62: پرسپولیس اولین فرصت جدی را به وجود آورد که پاس در عرض احمد نوراللهی و شوت احسان پهلوان در حالت درازکش را پیغام نیازمند دفع کرد.

دقیقه 68: پاس عالی نعمتی از سمت راست میانه زمین به پشت مدافعان سپاهان، احسان پهلوان را در موقعیت خوبی قرار داد که شوت پای چپ او با واکنش نیازمند راهی کرنر شد.

دقیقه 86: حامد لک با واکنش استثنایی شوت سجاد شهباززاده را با پا و در ادامه تیرک عمودی دفع کرد و در ریباند هم دروازه بان پرسپولیس با عکس العملی دیدنی مقابل شوت محمد محبی ایستاد تا دروازه سرخ ها بسته بماند.

دقیقه 6+90: ضربه آزاد خلعتبری برگشت داده شد و به محمد محبی رسید که شوت پشت محوطه او را حامد لک با واکنش عالی دفع کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پرسپولیس 0 - سپاهان 0؛ تساوی در روز درخشش دروازه بان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس 0 - سپاهان 0؛ تساوی در روز درخشش دروازه بان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید