آغاز اردوی عجیب ترین تیم ملی اسکی آلپاین

به گزارش وبلاگ ساعت، اردوی تیم ملی اسکی آلپاین مردان در حالی با سرمربیگری باقر کلهر در توچال آغاز شده است که خبری از دعوت دو اسکی باز برتر کشور نیست.

آغاز اردوی عجیب ترین تیم ملی اسکی آلپاین

این در حالی است که محمد کیادربندسری پرافتخارترین اسکی باز آلپاین ایران با سابقه چند دوره حضور در المپیک زمستانی و دارنده مدال بازیهای آسیایی و چندین مدال قهرمانی آسیا است و به نظر می رسد غیبت وی در اردوی تیم ملی دلایل غیر فنی دارد.

حسین ساوه شمشکی نیز سابقه سالها کاپیتانی تیم ملی و مدال های متعدد قهرمانی آسیا و حضور چندین باره در المپیک زمستانی را در کارنامه خود دارد اما از زمان انتقاد از عملکرد فدراسیون پیش از المپیک زمستانی گذشته، هیچگاه به اردوی تیم ملی اسکی دعوت نشد.

به نظر می رسد فدراسیون اسکی اختیار دعوت از ملی پوشان اسکی را بر عهده سرمربی تیم ملی گذاشته است اما در این بین نباید فراموش شود تیم ملی محل حضور برترین هاست و نباید تنها به علت مشکل شخصی ملی پوشان و سرمربی، آنها فرصت حضور در تیم ملی را از دست بدهند.

اگر هم اقدامی که مسئولان آن را اقدامات خلاف عرف می نامند از ملی پوشان اسکی سر بزند انتظار می رود کمیته ای به نام کمیته انضباطی به آن رسیدگی کند چرا که تیم ملی ملک شخصی هیچکس نیست و برخورد سلیقه ای یا قهری در منطق ورزش قهرمانی جایگاهی ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آغاز اردوی عجیب ترین تیم ملی اسکی آلپاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز اردوی عجیب ترین تیم ملی اسکی آلپاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید