تیم امید حمایت گردد اتفاق بزرگی رخ می دهد، مشکل قراردادها حل شد

به گزارش وبلاگ ساعت، در جریان بازدید صالحی امیری از اردوی تیم فوتبال امید که امروز انجام شد، مهدی مهدوی کیا گفت: از حضور دوستان تشکر می کنم، این حضور باعث دلگرمی ماست.

تیم امید حمایت گردد اتفاق بزرگی رخ می دهد، مشکل قراردادها حل شد

وی ادامه داد: امیدوارم بعد ازسال ها با همت بچه ها طلسم نرفتن به المپیک شکسته گردد. سیاست ما استفاده از بازیکنان زیر 21 سال است، 90 درصد از این بازیکنان که در اردوها حضور دارند هم می توانند در مقدماتی المپیک باشند.

سرمربی تیم فوتبال امید اعلام کرد: این کشور پر از استعداد است و اگر امکانات باشد و برنامه ها انجام گردد اتفاق بزرگ رخ می دهد. امیدوارم بچه ها با برنامه درست به اهداف فدراسیون فوتبال برای صعود به المپیک برسند، امیدوارم در آینده خبرهای خوبی از این تیم بشنوند.

به گزارش وبلاگ ساعت، مهدوی کیا بعلاوه در جمع وبلاگ ساعت حاضر شد و گفت: حضور رئیس کمیته ملی المپیک اتفاق خیلی خوب و نکته مثبتی بود. امیدوارم خیلی خوب وارد مسابقات شویم. مهم این است که خیلی خوب تدارک دیده گردد تا بتوانیم خودمان را برای بازی های ازبکستان آماده کنیم و پس از آن هم بتوانیم اردوهای منظم و متوالی داشته باشیم.

سرمربی تیم امید درباره برگزاری بازی تدارکاتی توضیح داد: می خواهیم قبل از حضور در ازبکستان یک ملاقات تدارکاتی داشته باشیم و سپس در ملاقاتهای کشورهای اسلامی و مقدماتی المپیک شرکت کنیم.

وی درباره رقیبان ایران در رده زیر 23 سال توضیح داد: قطر بیشتر از 20 بازی تدارکاتی داشته است و ما هنوز هیچ ملاقاتی نداشته ایم.

مهدوی کیا درباره اینکه آیا کادر فنی تیم امید همانند تیم بزرگسالان مشکل قرارداد دارند؟ توضیح داد: بحث هایی بود که به علت فعل و انفعالات مدیریتی فدراسیون کمی به تعویق افتاده بود ولی حل شد. دستیارانم بابت قرارداد مشکل قرارداد ندارند. با تمام توان هم در خدمت هستیم.

مهدوی کیا درباره حضور در بین مدافعان برتر قرن قاره آسیا توضیح داد: باعث افتخارم است. با تمام توان همواره برای تیم ملی بازی کردم و خوشحالم خاطرات خوبی هم برای مردم به جا گذاشتم. دوران خیلی خوبی هم داشتیم که متاسفانه زودگذر بود و به اتمام رسید.

در این بازدید رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به درخواست برای حمایت بیشتر جهت برگزاری ملاقاتهای تدارکاتی گفت: هر چه تشخیص مهدوی کیا باشد و بتوانیم یاری می کنیم. وظیفه ما حمایت است و در حوزه فنی دخالت نمی کنیم و مسئولیت با کادر فنی و فدراسیون است. هماهنگی ها با فدراسیون است و ما نیز در کنار فدراسیون حضور خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیم امید حمایت گردد اتفاق بزرگی رخ می دهد، مشکل قراردادها حل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم امید حمایت گردد اتفاق بزرگی رخ می دهد، مشکل قراردادها حل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید