صافی: شرایط برای قهرمانی تیم کاراته دانشگاه آزاد فراهم است، می توانیم 6 سهمیه المپیک در کمیته را بگیریم

به گزارش وبلاگ ساعت، سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: اعتقاد دارم اگر دقت لازم را داشته باشیم همه شرایط برای تکرار قهرمانی های گذشته ما فراهم است.

صافی: شرایط برای قهرمانی تیم کاراته دانشگاه آزاد فراهم است، می توانیم 6 سهمیه المپیک در کمیته را بگیریم

احمد صافی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ساعت، در مورد آغاز دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته گفت: در دو دیدار ابتدایی لیگ پیروز شدیم مقابل تیم های اینویی های آذربایجان و اتحاد زنجان به فزونی دست پیدا کنیم. تشکیل، نگهداری و اداره تیم دانشگاه آزاد به خاطر حضور قهرمانان در این تیم سخت است. دانشگاه آزاد باشگاه بزرگی است که در تکواندو، ووشو،کاراته و بیست و چند رشته دیگر فعالیت می نماید و همین موضوع ما را موظف می نماید وظایف خود را خوب انجام بدهیم.

وی توضیح داد: حضور قهرمانان نامی که همه آنها دانشجوی دانشگاه آزاد هستند شرایط ما را خوب و حساس می نماید. خوب از این لحاظ که سرویس خود را به بچه های دانشگاه آزاد که حق آنها است ارائه می کنیم و حساس از این لحاظ که همه می خواهند جلوی تیم ما بهترین عملکرد خود را ارائه بدهند. دانشگاه آزاد با پنج قهرمانی و چندین عنوان نایب قهرمانی یکی از پرافتخارترین تیم های لیگ کاراته است و امسال نیز سیاست دانشگاه آزاد و اداره کل ورزش بر این مبنا است که یک بار دیگر قهرمان لیگ شویم.

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد در مورد ملی پوشان این تیم گفت: ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، بهمن عسگری، مجید حسن نیا و طاها عبداللهی ملی پوشان ما هستند و در کنار این نفرات جوانانی همچون علی اکبر دستجانی و مهدی رحیمی نژاد نیز حضور دارند. همچنین سعی کردیم امسال پرافتخارترین تیم کاتا تیمی کشور را جذب کنیم. اعتقاد دارم اگر دقت لازم را داشته باشیم همه شرایط برای تکرار قهرمانی های گذشته ما فراهم است.

صافی در مورد رقبای این تیم در راه کسب عنوان قهرمانی گفت: فکر می کنم پاس یکی از تیم هایی است که قابلیت های زیادی دارد اما روی دیگر تیم ها شناخت کافی ندارم. قطعا در گروه خود مشکل چندانی نخواهیم داشت و باید منتظر بمانیم که در گروه مقابل چه تیم هایی صعود خواهند کرد. در ظاهر ما و پاس مدعی صدرنشین گروه های دو گانه هستیم. البته تیم وینتک نیز با استخدام ورزشکاران خوب در لیگ ورود نموده است و شنیده ام تیم خوبی است. همه کوشش ما حضور در فینال سوپر لیگ و قهرمانی در لیگ امسال است.

وی در مورد شرایط برگزاری هفته نخست سوپر لیگ کاراته گفت: به نظر می رسد لیگ خوبی داشته باشیم. در هفته نخست مسابقات در سالن مناسب افراسیابی برگزار گشت و کیفیت داوری ها نیز به دلیل حضور اصلی ترین داوران کاراته کشور خوب برگزار گشت. حضور رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی کاراته در محل برگزاری مسابقات نشان دهنده آغاز امیدوار نماینده سوپرلیگ فصل جاری بود. امیدواریم در ادامه نیز لیگ بتواند در سال سخت کاراته در راستا المپیک به این تیم یاری کند.

سرمربی تیم ملی کاراته کره جنوبی در مورد شانس کسب سهمیه المپیک برای ملی پوشان این کشور مطرح کرد: به دلیل اینکه تنها سه یا چهار ورزشکار کره جنوبی حائز شرایط حضور در مسابقات کاراته وان هستند کار بسیار سختی برای کسب سهمیه المپیک داریم، اما اصلی ترین کار ما کسب سهیمه در مرحله آخر و مسابقات فرانسه خواهد بود. باید ببینیم می توانیم در فرانسه بارقه های امید را برای کسب سهمیه رقم بزنیم.

صافی در مورد شرایط کاراته ایران در راستا کسب سهمیه المپیک گفت: جامعه کاراته روزهای سختی را سپری می نماید و باید کوشش کند به وظایف خود در قبال تیم ملی عمل کند. جامعه کاراته باید از ملی پوشان و کادرفنی حمایت و با تشویق عملی خود به کسب سه سهمیه المپیک یاری کند. تیم ما در سالیان اخیر پیروز به کسب سه عنوان قهرمانی آسیا و دنیا شده است و شانس کسی سه سهمیه المپیک را نیز دارد. شرایط ما در دو وزن بسیار خوب است و اگر حاشیه ای ایجاد نشود تیم ما قابلیت کسب سه سهمیه در آقایان و بانوان را دارد.

وی اضافه کرد: فدراسیون کاراته، کادرفنی و ملی پوشان موظف هستند تا شرایطی را فراهم نمایند تا کاراته اولین و شاید آخرین المپیک خود را با خوبی پشت سر بگذارد. جامعه کاراته نیز نباید برای این رشته حاشیه ایجاد کند تا کاراته ایران راستا پیروزیت خود را ادامه بدهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "صافی: شرایط برای قهرمانی تیم کاراته دانشگاه آزاد فراهم است، می توانیم 6 سهمیه المپیک در کمیته را بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صافی: شرایط برای قهرمانی تیم کاراته دانشگاه آزاد فراهم است، می توانیم 6 سهمیه المپیک در کمیته را بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید