کاراته

سیروس همتی با هفت کوتوله و تمساح در میدان نشر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انتشارات کتاب نیستان؛ مجموعه هشت نمایشنامه کوتاه از سیروس همتی در 128 صفحه با اسم هفت کوتوله و تمساح به وسیله انتشارات کتاب نیستان به بازار نشر عرضه شد.

3 آبان 1400

خبرنگاران آزمون ارتقای کاراته غیرکنترلی در زاهدان برگزار گردید

زاهدان- خبرنگاران- مسوول بانوان غیرکنترلی کاراته سیستان و بلوچستان گفت: آزمون ارتقای کمربند مشکی دان یک تا سه کاراته غیر کنترلی در زاهدان برگزار گردید.

13 فروردین 1400

تمدید محدودیت و تعطیلی ورزش پایتخت تا 9 آبان

به دلیل شرایط نامناسب شیوع ویروس کرونا در پایتخت، محدودیت و تعطیلی ورزش پایتخت برای چهارمین هفته متوالی تمدید شد.

6 آذر 1399

باقری و صادقی به مدال نرسیدند، مصاحبه با بانوان کاتارو

به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ دنیای کاراته با حضور 703 کاراته کا از 93 کشور دنیا از ساعت 30: 11‬ به وقت تهران به میزبانی فرانسه در سالن پیردوکوبرتن شهر پاریس شروع شد. در مرحله نخست کاتای انفرادی بانوان انجام شد که دو بانوی کاراته ایران پیروز به کسب مدال...

21 اسفند 1398

کاراته و حاشیه هایی که زود جمع شد، تیر مخالفان به سنگ خورد

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی کاراته فردا سه شنبه برای حضور در آخرین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی تهران را به مقصد مادرید ترک خواهد کرد. رقابتهایی که اهمیت زیادی برای کاراته کاها در جهت کسب امتیاز ورودی المپیک دارد. اهمیت بالای این مسابقات از آن جهت بالا...

21 دی 1398

رفتار خارج از شرع و عرف رئیس سبک های آزاد فدراسیون کاراته، در انتظار برخورد قاطع فدراسیون

رئیس سازمان سبک های آزاد فدراسیون کاراته در مسابقات اخیر یکی از سبک های این فدراسیون در ژاپن رفتاری خارج از شرع و عرف انجام داده است.

15 دی 1398

صافی: شرایط برای قهرمانی تیم کاراته دانشگاه آزاد فراهم است، می توانیم 6 سهمیه المپیک در کمیته را بگیریم

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: اعتقاد دارم اگر دقت لازم را داشته باشیم همه شرایط برای تکرار قهرمانی های گذشته ما فراهم است.

29 آذر 1398