باقری و صادقی به مدال نرسیدند، مصاحبه با بانوان کاتارو

به گزارش وبلاگ ساعت، رقابت های لیگ دنیای کاراته با حضور 703 کاراته کا از 93 کشور دنیا از ساعت 30: 11‬ به وقت تهران به میزبانی فرانسه در سالن پیردوکوبرتن شهر پاریس شروع شد. در مرحله نخست کاتای انفرادی بانوان انجام شد که دو بانوی کاراته ایران پیروز به کسب مدال نشدند.

باقری و صادقی به مدال نرسیدند، مصاحبه با بانوان کاتارو

فاطمه صادقی از دور نخست با امتیاز 23.2 به عنوان نفر چهارم راهی دور دوم شد. وی سپس با امتیاز 24.54 به دور سوم صعود کرد و در این مرحله با امتیاز 23.54 از صعود به دور بعد بازماند.

صادقی بعد از این مبارزات به وبلاگ ساعت گفت: سطح فنی مسابقات به دلیل حضور برترین های جهان خیلی بالا بود. من در دو مرحله کاتاهای خوبی اجرا کردم و به جمع 16 نفر برتر راه یافتم ولی نتوانستم به مرحله بعد بروم. همه مدعیان در حال کوشش برای کسب سهمیه هستند. امیدوارم در مسابقات بعدی بتوانم نتایج خوبی بدست بیاروم.

اما نگین باقری در همین بخش و با امتیاز 23.58 از دور اول به عنوان نفر دوم راهی مرحله بعد شد. او سپس با امتیاز 23.54 به دور سوم رسید و با امتیاز 24.4 از ادامه مسابقات بازماند.

باقری در این مورد به وبلاگ ساعت گفت: این اولین مرحله از رقابتهای کاراته وان PREMIER LEAGUE در سال 2020 است. مسابقات سطح خیلی، خیلی بالایی داشت که متأسفانه دور سوم که برای کسب مدال بود روی یک لغزش امتیاز از دست دادم. با این وجود امیدوارم به آینده چرا که چند مرحله دیگر مسابقه دیگر داریم که امتیاز آن محاسبه می گردد.

به گزارش وبلاگ ساعت، این دوره از مسابقات تا روز یکشنبه در پاریس ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "باقری و صادقی به مدال نرسیدند، مصاحبه با بانوان کاتارو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقری و صادقی به مدال نرسیدند، مصاحبه با بانوان کاتارو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید