شکم گردی در بهترین رستوران های ترکیه : از استانبول تا بدروم

به گزارش وبلاگ ساعت، ترکیه، مقصد گردشگری ارزان و آسان ایرانیان در نیم قرن اخیر بوده و به دلیل رژیم لغو ویزا، سالانه میلیون ها ایرانی به این کشور سفر می نمایند. ترکیه، مقصد تحصیلی جذاب و نسبتا ارزانی برای دانشجویان بوده و هم از نظر خرید پوشاک ترک و هم از جنبه شرکت در نمایشگاه های بین المللی ترکیه، مراودات تجاری و علمی تهران-آنکارا قابل ملاحظه می باشد. اگر قصد دارید در سال 97 به یکی از شهرهای ترکیه به منظور تفریح یا اقدام برای ویزا انگلستان و کانادا و آمریکا سفر کنید، 30 رستوران لوکس شهرهای آنکارا، بدروم و استانبول را که در سرویس گردشگری مجله تخصصی مد و سبک زندگس لوکس تهران معرفی میکنیم در نظر داشته باشید.

شکم گردی در بهترین رستوران های ترکیه : از استانبول تا بدروم

با شکم گردی امروز ما در ترکیه همراه باشید. برای آشنایی ترکیه گردهای لاکچری باز، در انتها این گفتار، پیشنهادات 10 گانه نیز معرفی شده است که راهنمای خوبی برای جهانگردی هیجان انگیز در انتاکیه به شمار می رود.

با لاکچری ترین هتل ها و رستوران های آنتالیا آشنا شوید

گشتی در هتل ها و رستوران های لوکس قونیه

سفر به ترکیه : لوکس و ارزان

تورهای نوروزی و بهاره و تابستانی ارزان و حتی لوکس به شهرهای مختلف ترکیه بسیار است و افرادی که با قابلیت های جهانگردی مجازی آشنا باشند، قادر خواهند بود تا گران ترین مقصدهای اقامتی و شکم گردی این کشور پر جهانگرد را با قیمت های باورنکردنی به وسیله سایبر توریسم و پرداخت مجازی، رزرو نمایند.

برای سفر لوکس به ترکیه، هواپیمایی قطر ایرلاین ، ترکیش ایرلاین و هواپیمایی امارات، تخفیف هایی را در ایام خاص ارائه میدهند که میتوانید با فالو کردن صفحه اینستاگرام این شرکت های هوایی معتبر و لوکس آسیا، از تخفیف های جذاب بهره ببرید.

(هزاران رستوران لوکس و معمولی ترکیه را میتوان در تریپ ادوایزر مشاهده کرد)

اگر قصد شما در سفر به ترکیه، اقدام جهت اپلای ویزا انگلیس، کانادا و ایالات متحده در آنکار و استانبول می باشد، بهتر است محل اقامت خود را نزدیک سفارت انتخاب کنید تا در هزینه های رفت و آمد صرفه جویی کنید. بهترین لوکیشن و جذاب ترین قیمت برای رزرو محل اقامت را میتوان به وسیله: BOOKING. EXPEDIA, HOTELS, HOSTEL دریافت کرد و از راهنمای میلیون ها ترکیه گرد لاکچری و خودمانی در TRIP ADVISOR هم بهره برد.

اگر قصد شکم گردی در ترکیه دارید، توصیه میکنیم که از مشاوره های فود بلاگرها بهره ببرید که راهنمای خوبی برای انتخاب بهترین غذاها در بهترین رستوران های این کشور به شمار می رود. فهرست 10 رستوران برتر آنکار از نگاه کاربران شکم گرد و لاکچری دوست تریپ ادایزر را در این LINK مشاهده کنید که انتخابی از میان 3500 رستوران آنکارا می باشد.

رستوران گردی در آنکارا

نخستین رستوران لوکس و معروف آنکارا، رستوران ترایلی است که در منطقه قاضی عثمان پاشا آنکارا واقع شده است و از مقصدهای جذاب شکم گردی در این شهر به شمار می رود. اگر به منظور ویزا کشورهای کانادا و انگلیس، روانه این شهر شدید ، از غذاهای مختلف ترایلی بهره ببرید. این رستوران در خیابان کوییلی منطقه اوزلپ واقع شده و هر روز از 10 تا 12 شب پذیرای مهمانان لاکچری گرد است.

ANKARA TRILYE RESTAURANT

برای آشنایی با غذاهای مدیترانه ای و ملل این رستوران که محیط سرپوشیده و سر باز جذابی دارد، به سایت اینترنتی آن در این نشانی مراجعه کنید. این رستوران در سال 2002 میلادی ساخته شده و با استقبال خوب کاربران آنکارا گرد تریپ ادوایزر روبرو شد. از جمله غذاهای این رستوران میتوان به غذاهای دریایی و ترکیه ای اشاره نمود که گزینه خوبی برای شکم گردها در پایتخت ترکیه به شمار می رود. دکوراسیوان ترایلی، از جمله قابلیتهای آن در کنار اینترنت پر سرعت رایگان به مهمانان می باشد.

Address: Çankaya Mahallesi, Kazım Özalp Mah. Kuleli Sok. No: 32, 06680 Ankara, Turkey

رستوران گوکسو لاکانتاسی

رستوران گوکسو لاکانتاسی، دومین رستوران محبوب آنکارا است که توسط شکم گردهای لاکچری باز تریپ ادوایزر معرفی شده است. این رستوارن، در خیابان BAYINDIIR ترکیه واقع شده و صدها توصیه برای استفاده از غذاهای دریایی و مدیترانه ای آن در دسترس است. برای مشاهده لیست قیمت و فهرست غذاها و متریال ساخت آن، به سایت اینترنتی رستوران گوکسور آنکارا مراجعه کنید که در این نشانی در دسترس است. این رستوران همه روزه از 10 صبح تا 12 شب پذیرای بازدید مسافران ایرانی و بین المللی می باشد.

ANKARA GOLKSU LOKANTASI

(منظره خوبی این رستوران به شهر آنکارا دارد)

(باقلواهای ترکیه ای را میتوان در رستوران گوکسو تجربه کرد که طعم لذیذی به عنوان دسر پس از صرف غذا دارد)

این رستوران در سال 1990 میلادی افتتاح شد و ظرف 3 دهه اخیر، همواره از رستوران های محبوب پایتخت ترکیه به شمار آمده است. رستورانی لوکس و گران که بهترین کیفیت غذاهای مدیترانه را میتوان در آن تجربه کرد. البته گزینه های خوبی برای هواداران غذهای دریایی و گیاهی دارد. موسسان این رستوران، بخشی از مواد اولیه فراوری و طبخ غذا را از مزرعه کوچکی که در حومه انکارا دارند تهیه می نمایند.

Address: Küçükesat Mahallesi, Nenehatun Cd No:5, 06660 Çankaya/Ankara, Turkey

رستوران بالیکسسی گامگوز آنکارا

رستوران بالیکسسی گامگوز آنکارا، سومین مقصد شکم گردی لاکچری این شهر محسوب می گردد که از دکوراسیون داخلی جذاب و کادری آموزش دیده و مجرب برخوردار است. این رستوران در منطقه قاضی عثمان قرار داشته و هر روز از ساعت 11 تا 12 شب پذیرای مهمانان لاکچری گرد آنکارا می باشد.

ANKARA GAMGOZ BALIKCISI

در این رستوران میتوانید انواع واقسام غذاهای دریایی مدیترانه ای را سفارش دهید که مهم ترین آن، ماهی شور بوده که مخاطبان زیادی داشته و تریپ ادوایزری ها هم به آن اشاره نموده اند. تنوع منو رستوران بالیکسسی بسیاری زیاد است و غذاها دارای کیفیت خیلی خوبی می باشد. به دلیل اینکه فروش ماهی در بازارهای محلی آنکار رونق زیادی دارد، نگران کیفیت آن نباشید. اگر چه میتوانید آن را به خوبی آنالیز کنید. فضای مدرنی که این رستوران دارد در کنار منو گوناگون ، پاسخ گوی هر سلیقه می باشد.

رستوران لوییس براسری ولافت آنکارا

رستوران لوییس براسری ولافت آنکارا، از جمله رستوران های معروف شهر است که هم مقصد خوبی برای کافه گردها و هم محفلی لوکسی برای رستوران گردهای شهر به شمار می رود. این رستوران هر روز از ساعت 9 صبح تا 1 شب باز است. به نسبت رستوران گرانی محسوب می گردد و به همین خاطر، باید منتظر هزینه های گزاف برای هر وعده غذایی باشید. این رستوران چند سالی است که افتتاح شده و غذاهای متنوعی را در منو خود در اختیار لاکچری گردهای آنکارا قرار می دهد.

ANKARA LOUISE BRASSERIE & LOFT

برای مشاهده فهرست قیمت غذاهای این رستوران میتوانید به این LINK رجوع کنید. رستورانی با معماری دکوراسیون داخلی اروپایی که با جایگاه های چوبی و شومینه های جذابش، یادآور استایل خانه های مجله IDEAL HOME می باشد. لوییس براسری آنکارا، همواره مهمانانش را با چای و شیرینی های کوچک پذیرایی میکند. اینترنت پر سرعت و جایگاه چرخدار از جمله خدماتی است که در این رستوران در اختیار لاکچری گردهای استانبول قرار می گیرد.

Address: 100. Yl Mahallesi, No:, Filistin Cd No:37, 06700 ankaya/Ankara, Turkey

صرف غذاهای چینی در انکارا

صرف غذاهای چینی در انکارا نیز از محبوب ترین مقصدهای شکم گردی لوکس در پایتخت ترکیه به شمار می رود که کویک چاینا، این فرصت را در اختیار لاکچری گردها قرار می دهد. اگر به خیابان ینی محله بروید، با کوییک چاینا روبرو می شوید. همه روزه از ساعت 11 تا 12 شب پذیرای مهمانان می باشد.

ANKARA QUICK CHINA

این رستوران، منوهای گیاهی خوبی برای هواداران سبزیجات داشته و البته شعب زیادی در سطح شهر دارد. انواع واقسام غذاهای چینی، آسیایی در این رستوران سرو می گردد. مجموعه رستورانهای کویک چاینا، فضاینسبتا کوچکی دارند اما با قیمت خوب، از مشتریان زیادی در طول روز برخوردار هستند.

Address: Park Cad. No:1 | Cayyolu/Umitkoy, Yenimahalle, Ankara, Turkey 2422515

رستوران گونایدین کباب آنکارا

رستوران گونایدین کباب آنکارا، همانطور که از نامش پیداست، مقصد خوبی برای کباب خوری در این شهر محسوب می گردد. این رستوران نیز در محله معروف قاضی پاشا واقع شده و همه روزه از ساعت 11 تا 12 شب پذیرای بازدید شکم گردهای لاکچری دوست آنکارا می باشد. برای مشاهده قیمت ها و فهرست منو، به این نشانی رجوع کنید.

ANKARA GUNAYDIN KEBAB

این رستوران فعالیت خود را ابتدا در استانبول شروع کرد و غذای گوشت با ماست را در اختیار جهانگردان استانبول قرار می داد. اما بعدا به واسطه کیفیت گوشن و غذا، شهرت آن گسترش یافت و تا آنگه مجموعه رستوران هایی را در سطح ترکیه راه اندازی نمود. گونایدین را غول کباب و محبوب کباب بازهای حرفه ای آنکارا میدانند. این رستوران در ترکیه، قریب به چهل شعبه دارد که در شهرهای مختلف میتوانید از آن بهره ببرید. غذای حلال، دسترسی به اینترنت و امکان پرداخت با کارت اعتباری، از جمله خدماتی بوده که این رستوان در اختیار مشتریانش قرار داده است.

Address: Gaziosmanpasa,Attar Sk. No:6 | Cankaya, Ankara 06700, Turkey

رستوران تاواجی ریسپ اوستا آنکارا

رستوران تاواجی ریسپ اوستا آنکارا، یکی از رستوران های خوب و به نسبت ارزان و معروف شهر بوده که در خیابان دیکمن واقع شده و هر روز از ساعت 10 تا 23 از مهمانان پذیرایی میکند. برای مشاهده فهرست قیمت غذاها و هم چنین مشخصات منو این رستوران به سایت اینترنتی آن در این نشانی رجوع کنید.

ANAKARA TAVACI RECEP USTA

این رستوران، غذا حلال دارد اما خدمات اینترنت WIFI پر سرعت ندارد. اگر علاقمند به خوردن غذای غربی و خاورمیانه ای هستید، دیکمن آنکارا را توصیه میکنیم . تاواجی اوستا انکارا، محیطی دوست داشتنی دارد و غذاها را در سینی های عظیم سرو می نماید. طبح نان و برنج در رستوران انجام و در کنار غذا سرو می گردد. همان طور که در تصویر مشاهده میکنید، مرغابی هایی در حین غذا خوردن در کنار جایگاه ها شناور هستند که محیط جالبی را فراهم می نماید و گزینه خوبی برای استوری بازهای اینستاگرام در آنکارا!

Address: Dikmen Vadisi Hosdere Girisi 5. KapI | Cankaya, Ankara, Turkey

رستوران فیگه آنکارا

از دیگر رستوران های لوکس آنکارا میتوان به رستوران فیگه اشاره نمود که در خیابان عبدالله سید در منطقه چانکایا واقع شده است. این رستوران همه روزه از ساعت 11 تا 24 پذیرای بازدید مهمانان است. ازجمله رستورانهای به نسبت گران بوده که دکوراسیون جذابی را در اختیار جهانگردان قرار می دهد.

ANKARA FIGE RESTAURANT

در این رستوران میتوان انواع غذاهای اروپایی، ترکی و آسیایی را تجربه کرد. غذاهای وگان و فاقد گلوتن این رستوران، هواداران زیادی دارد. این رستوران، با برگزاری موسیقی زنده، میزبان خوبی برای لاکچری گردهای آنکارا می باشد. معماری محبت آمیز این رستوران، فرصت خوبی برای عصرگردی در این شهر است. همچون تم نور پردازی که در بعضی از رستوران های اروپا مشاهده میکنید، در این رستوران، نور کمی وجود دارد تا فضای رمانتیکی را خلق کند. فضای باز این رستوران، امکان خوبی را برای مهمانان بهاره وتابستانی فراهم نموده است. رستوران فیگه، دسرهای محبوبی دارد که با قهوه ترک و چای ترک سرو میکند. حتما از آن بهره ببرید.

Address: Çankaya Mahallesi, Abdullah Cevdet Sokak No:15, 06690 Çankaya/Ankara, Turkey

رستوران دولی آنکارا

رستوران دولی آنکارا، در محله NENE HATUN واقع شده و همه روزه از ساعت 11 تا 12 شب میزبان مهمانان انکار است. آنکار دولی، از بهترین رستوران های این سطح است که البته در فهرست رستوران های گران قیمت قرار نمی گیرد. اما وای فای رایگان را در اختیار مهمانانش قرار می دهدکباب های خوبی دارد که با استقبال تریپ ادوایزری ها هم روبرو شده است.

طعم خوش و لذیذ کباب ترکی را در این رستوران تجربه کنید.

Address: 100. Yl Mahallesi, Nene Hatun Cd No:73, 06700 ankaya/Ankara, Turkey

رستوران یلکن بالیک اوی آنکارا

رستوران یلکن بالیک اوی آنکارا، درمنطقه احمد میهات افندی قرار داشته و از جمله رستوران های لوکس شهر محسوب می گردد. هر روز از ساعت 11 تا 1 شب پذیرای بازدید جهانگردان است. این رستوران سابقه خوبی در ارائه خدمات با کیفیت ارزان به مشتریان داشته و کار خود را از سال 2007 میلادی شروع کرد. کارکنان آموزش دیده مسلط به زبان انگلیسی، از جمله مواردی است که در REVIEW کاربران تریپ ادوایز درباره این رستوران دیده می گردد.

ANKARA BALIK EVI RESTAURANT

طعم خوب غذاهای ترکیه و مدیترانه ای را میتوان در این رستوران تجربه کرد. دکوراسیون داخلی رنگارنگش، آن را انتخابی خوبی برای جهانگردان می نماید. جایگاه های چوبی و لوسترهای دست ساز، از جمله مواردی است که در استفاده از یلکن بالیک به چشم می آید.

Address: Ahmet Mithat Efendi Sok. No:7/A | Cankaya Merkez, Cankaya, Ankara, Turkey

رستوران گردی در بدروم

رستوران زیبا و دیدنی با غذاهای خوشمزه ماوی سورگن در منطقه جهانگردی بدروم ترکیه، نخستین مقصد شکم گردی این شهر است که برای لاکچری دوست ها، از ساعت 10 تا 2 نیمه شب باز است. این رستوران لوکس، انواع و اقسام غذاهای دریایی، آسیایی و مدیترانه ای را سرو می نماید و فضای باز و سرپوشیده دارد. محبوب ترین غذاها در بدروم، غذاهای دریایی بوده که به همین خاطر، معمولا رستوران های این شهر، متقاضیان زیادی برای غذاهای دریایی دارد. فضای رستوران، دوست داشتنی است و برای بچه ها نیز امکانات بازی دارد.

MAVI SURGUM BODRUM RESTAURANT

Address: Carsi Mahallesi 1037. Sokak No: 1, Bodrum City, Turkey

رستوران کجی بدروم

رستوران کجی بدروم، دومین مقصد شکم گردی این شهر است که درمنطقه کاسی واقع شده است. این رستوران هر روز از ساعت 12 تا 12 شب پذیرای جهانگردان بدروم است. این رستوران تقریبا ارزان بوده و در فهرست پر مشتری های این شهر به شمار می رود. در این رستوران مانند غذاهای مدیترانه ای، ترکی و یونانی سرو کرد.

اگر مشتری غذاهای گیاهی هستید، این رستوران را توصیه میکنیم.

KECI BODRUM RESTAURANT

این رستوران در اطراف ساحل بدروم بوده و می توانید از جایگاه فضای باز برای جهانگردی عصرانه استفاده نموده و با چشم انداز دریا، غذاهای خوشمزه آن را تناول کنید.

Address: Carsi Mahallesi. Adliye Sokak No: 9/A, Bodrum City 48400, Turkey

رستوران ویندمیل

یکی از رستوران های غیر لوکس اما پر مشتری بدروم، رستوران ویندمیل بوده که در خیابان GARA HASAN واقع شده هر روز از ساعت10 تا 2 شب به مشتریان سرویس می دهد. در این رستوران، انواع غذاهای اروپایی، ترکی، دریایی و بین المللی سرو می گردد و برای کسانی که هوادار غذاهای گیاهی و فاقد گلوتن هستند، گزینه خوبی خواهد بود. این رستوران از وای فای رایگان برخورداراست و میتوانید از انواع کارتهای اعتباری مجازی برای پرداخت هزینه ها بهره ببرید.

آسیاب بادی BODRUM RESTAURANT

گنجایش زیادی داشته و فضای سر بسته و سر باز را در اختیار مهمانان قرار می دهد. ویندمیل دارای سالن اصلی دور شیشه ای است که در سرما و گرما، محافظ خوبی است.

Address: Gmbet Mahallesi, Gara Hasan Cad. No:1, 48400 Bodrum/Mula, Turkey

رستوران پیتر پالاس بدروم

رستوران پیتر پالاس بدروم، دکوراسیون زیبا و شیک اما دنجی دارد که برای تناول کردن غذاهای دریایی و آسیایی توصیه می گردد. رستوران معمولیکه از 10 صبح تا 12 شب، پذیرای بازدید مسافران و بدروم گردها خواهد بود. رستورانی مطلوب برای گیاه خوارها و افرادی که دوستدار غذاهای خالی از گلوتن هستند. در این رستوران، وای فای رایگان در اختیار شما خواهد بود. رستوران چرخ دار و جایگاه در فضای باز، از جمله خدمات این رستوران به شمار می رود. در این رستوران، انواع غذاهای مدیترانه ای، اروپایی و ترکی سرو می گردد.

PETERS PLACE RESTAURANT BODRUM

جایگاه های فضای باز این رستوران، عامل شهرت آن شده و محبوبیتش را همچون کافه رستورانی اروپایی در بدروم افزایش داده است. پیترز پالاس، گزینه خوبی برای بدروم گردها خواهد بود.

Address: Guner is Merkezi, Zeytinli Cd 98/1, Bitez, 48400 Bodrum/Mula, Turkey

رستوران میت برگر و استیک هاوس بدروم

رستوران میت برگر و استیک هاوس بدروم، همانطور که از نامش پیداست، مقصد خوبی برای شکم گردهای اهل همبرگر است. این رستوران در خیابان کیبریس قرار داشته و از 12 تا 12 شب پذیرای بازدید مهمانان خواهد بود. انواع و اقسام غذاهای آمریکایی و استیک و گریل در اختیار مشتریان واقع شده است. این رستوران ارزان، جایی برای خورردن استیک های آبدار ترکی است.

MEAT BURGER & STEAKHOUSE

Address: Yokuşbaşı Mahallesi, Kıbrıs Şehitleri Cd. 79-A, 48400 Bodrum/Muğla, Turkey

رستوران لاپاژیون بدروم

رستوران لاپاژیون بدروم، از جمله رستوران های ارزان بدروم بوده که از صبح تا 1 شب پذیرای مهمانان می باشد. برای مشاهده فهرست قیمت ها و منو این غذاخوری، به سایت اینترنتی آن در این نشانی مراجعه نموده و اطلاعات لازم را بدست آورید. این رستوران، جایگاه در فضای باز داشته و از اینترنت رایگان برخوردار می باشد. انواع و اقسام غذاهای اروپایی و مدیترانه ای و اسپانیایی را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

BODRUM LA PACION RESTAURANT

برای کسانی که به دنبال غذای اسپانیایی در بدروم هستند، این رستوران، گزینه های جذاب و هیجان انگیز بسیاری دارد رستوران لاپاژیون بدروم، دارای معماری دکوراسیون داخلی جذاب بوده تا شما را با تاریخ اسپانیا آشنا کند. فضای زیبا در کنار کادر آموزش دیده و آشنا به زبان انگلیسی، از جمله مواردی است که در بازدید از این رستوران درخواهید یافت.

رستوران اورفوز بدروم

رستوران اورفوز بدروم، از رستوران های گران و لوکس بدروم ترکیه بوده که در منطقه KUMBACE واقع شده و از 7 صبح تا 2 شب پذیرای بازدید جهانگردان می باشد. برای مشاهده لیست قیمت و همچنین غذاهای این رستوران به سایت اینترنتی چند زبانه در این نشانی رجوع کنید. انواع و اقسام غذاهای مدیترانه ای و دریایی در این رستوران در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

رستوران اورفوز، دکوراسیون دوست داشتنی دارد و محیط فضای باز آن برای عصر گردی در بدروم به خصوص بهار و تابستان توصیه می گردد.

ORFOZ BODRUM RESTAURANT

Address: Kumbahçe Mahallesi, Zeki Müren Caddesi 13/1, 48400 Bodrum/Muğla, Turkey

رستوران چینی بدروم

رستوران چینی بدروم، در منطقه جمهوریت واقع شده است و از رستوران های شلوغ و ارزان شهر می باشد. هر روز از ساعت 12 تا 12 شب پذیرای بازدید جهانگردان می باشد. این رستوران، دارای وای فای رایگان، جایگاه در فضای باز و جایگاه چرخدار بوده و انواع و اقسام غذاهای آسیایی و چینی و سوشی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و منو این رستوران به سایت اینترنتی آن رجوع کنید.

CHINESE INN RESTAURANT BODRUM

مجموعه رستوران های چاینیز این در سراسر جهان شعبه دارد و کیفیت خوب و غذای ارزان ارائه میکند. سوشی از جمله لذیذ ترین غذاهای شرق دور است که در این رستوران سرو می گردد.

Address: Cumhuriyet Mahallesi, Emin Anter Bulv. Kıbrıs Şehitleri Cad., 48440 Bodrum/Muğla, Turkey

کافه رستوران داکلی بدروم

کافه رستوران داکلی بدروم، نهمین مقصد رستوران گردی شهر است که در این گفتار لوکس تهران معرفی می گردد. این رستوران از رستوران های لوکس شهر بوده و انواع و اقسام غذاهای اروپایی، مدیترارنه ای و ترکی را ارائه می دهد. این رستوران دارای وب سایتی است که در ان میتوانید قیمت غذاها و منو آن را مشاهده کنید برای اطلاعات بیشتر به این URL بروید. این رستوران، مشرف به دریا بوده و به دلیل نوع طراحی خاص خود، هواداران زیادی دارد.

BODRUM KAFEDAKI RESTAURANT

Address: Cumhuriyet Mahallesi, Alarga Sk. No:1, 48440 Bodrum/Mula, Turkey

رستوران نارالتی بدروم

رستوران نارالتی بدروم، از رستوران های ارزان شهر است که غذاهای مدیترانه ای، ترکی و دریایی را سرو می نماید. دارای وای فای پر سرعت و جایگاه در فضای بار بوده و برای بچه ها و خانواده ها محیط مناسبی دارد. برای آشنایی با امکانات و منو این رستوران به سایت اینترنتی آن در این نشانی رجوع کنید .

NARALTI BODRUM RETAURANT

Address: Çarşı Mahallesi, Sanat Okulu Cd. No:6, 48400 Bodrum/Muğla, Turkey

رستوران گردی لوکس در تفلیس و آنتالیا

رستوران توگرا استانبول

رستوران توگرا استانبول ، رستورانی لوکس در یک محیط مجلل و رویایی در پایتخت جهانگردی و مالی ترکیه یعنی استانبول است. رستوران توگرا در طبقه نخست کاخ لوکس عثمانی قرار داشته و چراغان نامیده می گردد. رستورانی در جوار دریای مرمره که میتوان مناظری زیبا از این دریا را از چشم انداز رستوران شاهدبود. دکوراسیون این رستوران مملو از نقاشی های دوره عثمانی بوده و سبک چیدمان میز و جایگاه هایش، شما را به صدها سال پیش می برد.

TUGRA ISTANBUL RESTAURANT

بخش بیرونی و داخلی داشته که امکان پذیرایی از 100 نفر را به طور همزمان دارا می باشد. کلمه توگرا از نام طغرا که نوعی مهر سلطنتی قدیمی می باشد الهام گرفته و به همین خاطر، نام توگرا بر روی ظروف و جایگاه های رستوران درج شده است.

  • غذا بورک پاجانگا: گوشت گاو با شیر و پنیر و گوجه فرنگی
  • مانتی: نوعی گوشت بره و گاو با فلفل دلمه ای و ماست و سس گوجه
  • خوراک جگر بره: جگر بره با سالاد و پیاز و تخم مرغ
  • برنج ترکی کلبونی: شامل برنج و گوشت پخته و بادام کشمش سیاه و سبزیجات
  • سالاد بادام تفت داد
  • سالاد زعترا
  • سالاد جنگلکوی
  • سالاد باغ سبز
  • اختاپوس

چگونه به توگا برویم؟

برای رفتن به این رستوران، می بایست به بخش بشیکتاش استانبول رفته که 2 دقیقه تا میدان معروف تقسیم فاصله دارد. اگر با اتوبوس در استانبول تردد میکنید، خود را به ایستگاه اتوبوس YAHYA EFENDI برسانید که این رستوران مجلل، در نزدیکی آن واقع شده است. ساعت کار این رستوران از 6 عصر تا 1 پس از نیمه شب است.

Address: No:32, Ciragan Palace ,Ciragan Cad, Yıldız Mahallesi, Beşiktaş, stanbul, Turkey

ISTANBUL NICOLE RESTAURANT

رستوران گران قیمت نیکول در استانبول ، از جمله مقصدهای شکم گردی مهم این شهر محسوب می گردد که با استقبال خیلی خوب استانبول گردهای تریپ ادوایزر روبرو شده است. در این رستوران، انواع و اقسام غذاهای ترکی، اروپایی و آسیایی طبخ و عرضه می گردد و به همین خاطر در فهرست 10 توصیه اول تریپ ادوایزری ها در این شهر محسوب می گردد.

این رستوران، در بام یک ساختمان بلند مرتبه در این شهر قرار داشته و شب های رویایی را برای مهمانانش به ارمغان می آورد. مناظر فوق العاده شهر زیبا استانبول در روز نیز با چشم اندازی از تنگه بسفر، زیبایی های آن را دو چندان می نماید. فضای بیرون و داخلی رستوران واینترنت پر سرعت از امکانات این مجموعه به شمار می رود. از ساعت 18 تا 22 نسبت به سرو غذا اقدام می گردد. برای رفتن به این رستوران باید به خیابان بگازکسن استانبول بروید.

Address: Bogazkesen Cad. | Beyoglu, Istanbul 34433, Turkey

رستوران خانه ماهی سلطان احمد استانبول

همان طور که از نام این رستوران پیداست، محفلی برای خوردن غذاهای خوشمزه دریایی در ترکیه است. رستوران خانه ماهی سلطان احمد استانبول نیز در فهرست 10 مقصد غذاخوری مهم استانبول قرار داشته و کاربران تریپ ادوایزر، این مجموعه را به استانبول گردها توصیه نموده اند. انواع و اقسام غذاهای غیر دریایی نیر در این رستوران سرو می گردد.

ISTNABUL SULTANAHMET FISH HOUSE

فیش هوس استانبول را باید یکی از رستوران های پر مشتری شهر دانست که هر پرس غذا در آن بیش از 100 لیر ترکیه، هزینه در بر دارد. هر سه وعده غذایی را میتوان در این رستوران دریافت کرد. طراحی دکوراسیون داخلی این رستوران جالب توجه می باشد و نخستین چیزی است که مهمانان با آن روبرو می شوند. لامپ های رنگارنگ دست سازی که بر سقف آن قرار گرفته، مکان جذابی را برای سروغذا در محیطی دوست داشتنی روایت می نماید. این رستوران در خیابان پروفسور اسماعیل گورکان استانبول واقع شده است.

رستوران عثمان پالاس کازین استانبول

رستوران عثمان پالاس کازین استانبول نیز همچون 3 رستوران قبلی که معرفی کردیم، در فهرست 10 مقصد مهم رستوران گردی این شهر واقع شده است. انواع و اقسام غذاهای ترکی و آسیای میانه و هم چنین حلال و البته گیاهی در این رستوران طبخ می گردد که جوابگوی هر ذائقه و سلیقه در شهر می باشد. قیمت غذاها در این رستوران بین 80 تا 250 لیر ترکیه برآورد شده و به همین خاطر در فهرست گران ترین رستوران ها شهر به شمار میرود.

ISTANBUL OTTOMAN PALACE CUISINE

اولین چیزی که در این رستوران جلب توجه میکند، معماری و طراحی عثمانی آن بوده که مشتریان را به دوره امپراطوری عثمانی می برد. این رستوران در هتل امپریال عثمان استانبول در خیابان کانکوتاران واقع شده است. به منظور آشنایی با خدمات این رستوران به سایت اینترنتی هتل امپریال عثمان استانبول مراجعه نموده و اطلاعاتلازم را بدست آورید. به این LINK رجوع فرماید.

Address: Ottoman Hotel Imperial, Cankurtaran Mahallesi, Caferiye Sokak No:6, 34400, Turkey

رستوران بیتی استانبول

رستوران بیتی استانبول ، از جمله مقصدهای شکم گردی گران شهر است که انواع و اقسام غذاهای حلال و آسیای میانه را در اختیار جهانگردان شهر قرار می دهد. متوسط قیمت هر پرس غذا در این رستوران در سال 2018 میلادی، بین 90 تا 240 لیر ترکیه برآورد شده است .

ISTNABUL BEYTI RESTAURANT

کیفیت غذا و سرویس دهی آن به گونه ای است که ستاره های زیادی از شکم گردهای تریپ ادوایزر دریافت نموده و به نظر می رسد همانطور که از نامش پیداست، برای اولین بار، کباب بیتی شهر در این رستوران طبح شده است. وای فای و خدمات بیرون بر و نشستن در فضای بیرونی، از جمله خدمات رستوران بیتی استانبول به شمار می رود.

این رستوران در خیابان ارمان هشت واقع شده است.

Address: Şenlikköy, Orman Sk. No:8, Bakırköy/İstanbul, Turkey

رستوران توپاز استانبول

رستوران توپاز استانبول ، از جمله رستوران های مهم و لوکس استانبول به شمار می رود که با استقبال تریپ ادوایزری ها هم روبرو شده است. در این رستوران، غذاهای ترکی، اروپایی و مدیترانه ای سرو می گردد و متوسط قیمت نیز بین 80 تا 220 لیر ترکیه در سال 2018 میلادی اعلام شده است.

ISTANBUL TOPAZ RESTAURANT

رستوران توپاز از نظر موقعیت مکانی، در قلب شهر استانبول است و چشم انداز فوق العاده ای به تنگه بسفر دارد. وای فای پر سرعت و فضای باز، از جمله امکانات توپاز اعلام شده است.

Address: İnönü Caddesi, Ömer Avni Mahallesi No.50,Gümüşsuyu, İstanbul, Turkey

رستوران میلکلا استانبول

رستوران میلکلا استانبول ، از جمله رستوران های ترکی و اروپایی شهر بوده که به نسبت رستوران های قبلی، غذاهای گرانی در آن سرو می گردد. این رستوران، غذاهایی بین 150 تا 230 لیرترکیه در اختیار مهمانان قرار می دهد و در طبقه هجدهم هتل بین المللی 5 ستاره مرمره واقع شده است.

ISTANBUL MIKLA RESTAURANT

به همین خاطر، چشم انداز فوق العاده ای به تنگه بسفر و مسجد ایاصوفیا دارد. رستوران میکلا از معروف ترین رستوران ها در استانبول بوده که با استقبال تریپ ادوایزری ها هم روبرو شده است. از ساعت 6 عصر تا 1 صبح، خدمات به مشتریان ارائه می گردد.

Address: The Marmara Pera Hotel, Mesrutiyet No 15 | Beyoglu, Istanbul 34430, Turkey

رستوران رومیلی اسکله

رستوران رومیلی اسکله، همان طور که از نامش پیداست، رستورانی در نزدیک تنگه بسفر و در اسکله آن واقع شده است و در فهرست رستوران های لوکس شهر واقع شده است. از ساعت 12 تا 1 صبح، خدمات به مشتریان ارائه میکند. این رستوران درخیابان یحیی کمال واقع شده است.

ISTANBUL RUMELIHISARI ISKELE

Address: Yahya Kemal Cad. I | Rumeli Hisari, Istanbul 34470, Turkey

رستوران لب دریا

رستوران لب دریا، همان طور که از نامش هویداست، رستورانی در مجاورت تنگه بسفر استانبول می باشد. درفهرست رستوران های لوکس و پر مشتری و گران شهر واقع شده است و متوسط قیمت هر پرس غذا در آن، بین 130 تا 250 لیر ترکیه در سال 2018 است. این رستوران درمنطقه بیوگلو قرار داشته و چشم انداز جذابی به کاخ توپکاپی و ایاصوفیه که دو مقصد جهانگردی مهم استانبول است دارد. از امکانات آن میتوان به اینترنت پر سرعت و امکان نشستن در فضای بیرون اشاره نمود. سرو غذا در این رستوران، از ساعت 6 عصر تا 2 صبح انجام می گردد.

ISTANBUL LEBI DERYA

Address: Şahkulu Mah., Kumbaracı Ykş. No:57, 34425 Tünel/Beyoğlu/İstanbul, Turkey

رستوران دای پرا استانبول کازین

رستوران دای پرا استانبول کازین، در فهرست رستورانهای لوکس شهر بوده که انواع و اقسام غذاهای ترکی، اروپایی و مدیترانه ای و آسیایی را در اختیار لوکس گردهای این شهر جهانگردی قرار می دهد. در این رستوران فقط نهار و شام سرو می گردد. مکان خوبی برای سرو غذاهای لذیذ ترکی و مدیترانه ای در فضایی آرام و رمانتیک. وای فای و فضای نشستن سر باز از دیگر خدمات دای پرا کازین استانبول معرفی شده است. این رستوران درخیابان ینی کارسی واقع شده است.

ISTANBUL DAI PERA CUISINE

Address: Dai Pera Istabul Cuisine, Yeni Çarşı Caddesi No:54, 34433, Turkey

کافه بارشماره 5 استانبول

کافه بار شماره 5 استانبول ، از برترین رستوران های معرف شده توسط شکم گردهای تریپ ادوایزر در استانبول بوده که انواع و اقسام غذاهای ترکی و اروپایی به خصوص مدیترانه ای را طبخ و در اختیار لاکچری گردهای شهر قرار می دهد. رنج قیمتی غذاهای این رستوران، بین 60 تا 250 لیر ترکیه می باشد.

ISTANBUL KAT RESTAURANT & CAFÉ BAR FIVE

رستوران کات، فاصله کمی با میدان تکسیم دارد و بر بالای یک هتل آپارتمان مرتفع قرار داشته که چشم انداز زییایی به شهر دارد. میتوانید در بالکن های رستوران نشسته و غذای خود را سرو کنید. از جمله امکانات شهر، می توان به اینترنت پر سرعت و فضای باز اشاره نمود. این رستوران در منطقه سوگانسی واقع شده است.

Address: Soganci | Taksim, Istanbul, Turkey

رستوران ماوی بالیک استانبول

رستوران ماوی بالیک استانبول ، از جمله رستوران های لوکس شهر است که بین 120 تا 250 لیر ترکیه قیمت دارد. در این رستوران، غذاهای ترکی و مدیترانه ای سرو می گردد و چشم انداز زیبایی را در اختیار جهانگردان قرار می دهد. وای فای پر سرعت و هم چنین فضای باز از جمله خدمات این غذاخوری نسبتا گران استانبول معرفی شده است. برای رفتن به این رستوران، باید به منطقه بشیکتاش بروید.

ISTANBUL MAVI BALIK

Address: Kurucesme Mah. Muallim Naci Cad. No 64 D 2 | Kurucesme, Besiktas, Istanbul 34345, Turkey

رستوران مکان استانبول

رستوران مکان استانبول ، از جمله مقصدهای لوکس و توصیه شده تریپ ادوایزر است که غذاهایی بین 100 تا 500 لیر ترکیه را نیز در سال 2018 میلادی در اختیار شکم گردهای لاکچری دوست شهر قرار میدهد. این رستوران در خیابان استقلال (شانزلیزه استانبول) واقع شده و میتوانید طعم لذیذ غذاهای اصلی ترکیه را در انجا تجربه کنید. فضای نشستن در بیرون به همراه اینترنت پر سرعت از جمله خدمات این رستوران زیبا به شمار می رود.

ISTANBUL MEKAN RESTAURANT

Address: Mekan Restaurant, İstiklal Caddesi, Tom Tom Mahallesi, Eski Çiçekçi Sokak, No:3 Beyoğlu,istanbul,türkiye, Turkey

رستوران پارک فوار شهر استانبول

رستوران پارک فوار شهر استانبول ، از دیگر مقصدهای شکم گردی توصیه شده توسط استانبول گردهای تریپ ادوایزر می باشد. غذاهای این رستوران قیمتی بین 150 تا 400 لیر ترکیه دارد. از نظر مکانی، پارک فورا در نزدیکی تنگه بسفر است.

ISTANBULPARK FOR A RESTAURANT

توجه داشته باشید که اگر برای غذا خوردن در استانبول ، به دنبال مناظری جذاب و شگفت انگیز بهاره و تابستانه هستید، توصیه میکنیم از غذا خوری های اطراف تنگه بسفر بهره ببرید که شب های دیدنی را برایتان به ارمغان می اورد. وای فای و فضای بیرون از جمله خدمات این مجموعه به شمار می رود. برای افراد کم توان نیز خدماتی در دسترس است.

Address: Muallim Naci Cad. | Besiktas, Cemil Topuzlu Parki Ici No: 54/A, Istanbul, Turkey

رستوران لوکانتا مایا استانبول

رستوران لوکانتا مایا استانبول ، از جمله مقصدهای غذا خوری شهر است که انواع و اقسام غذاهای دریایی، ترکی و مدیترانه ای را در اختیار استانبول گردهای لاکچری قرار میدهد. این رستوران در فهرست برترین رستوران های توصیه شده توسط استانبول گردهای تریپ ادوایزر واقع شده است. به همین خاطر اگر راستا شما به منطقه کرم مصطفی پاشا افتاد، حتما از این رستوران بهره ببرید.

ISTANBUL LOKANTA MAYA RESTAURANT

در رستوران لوکانتا مایا، اینترنت رایگان و فضای سر باز نیز در اختیار مهمانان واقع شده است.

Address: Kemankeş Caddesi No:35, Kemankeş Karamustafa Paşa Mahallesi, 34425 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

توصیه های جذاب برای ترکیه گردها

اگر در بهار و تابستان یا هر زمان دیگر، مسافر ترکیه شدید، از راهنماهایی که در این گفتار در اختیار جهانگردان قرار یگیرد بهره ببرید تا سفری لوکس و هیجان انگیز را تجربه کنید و پیش از سفر، اطلاعات خوبی درباره نقاط جهانگردی و تفریحی و غذا خوری شهر بدست آورید. این اطلاعات، ماحصل آنالیز های رسانه ای بر اساس رهیافت هایی است که جهانگردان حرفه ای ترکیه در شبکه های اجتماعی جهانگردی ارائه نموده و به صورت دسته بندی شده در ادامه در اختیار ترکیه گردهای لوکس تهران قرار می گیرد.

اگر به سرویس جهانگردی لوکس تهران مراجعه کنید، ما رستوران ها و مناطق دیدنی از انتاریو کانادا تا پوکت تایلند را معرفی کردیم و در کلیه این مطالب از کاربران خواستیم تا جهانگردی مجازی (CYBER TOURISM) را جدی بگیرند.

امروزه با جادوی شبکه های اجتماعی و هشتگ گردی اینستاگرام و خدمات آنلاین جهانگردی، میتوان پیش از سفر، اشراف اطلاعاتی خوبی نسبت به مکان های دیدنی و تفریحی داشت و از این فرصت، برای افزایش بهره وری سفر و صرفه جویی در هزینه ها بهره برد.

(بیش از 33 میلیون عکس بر روی هشتگ TURKEY در اینستاگرام تگ شده است که شما را با نقاط دیدنی و غذاخوری و تفریحی شهرهای مختلف این کشور از لنز دوربین ترکیه گردهای اینستاگرام آشنا می نماید)

با توجه به اینکه بعضی از مقصدهای جهانگردی جهان شاید یک بار برای همواره توسط جهانگردان بازدید گردد، بنابراین استفاده حداکثری از بودجه و زمانی که صرف سفر می گردد اهمیت بسیار دارد. امیدواریم مجموعه مطالبی که در ادامه در اختیار مخاطبان لوکس تهران قرار می گیرد، بتواند انها را با ظرفیت های بیشتری از جهانگردی در استانبول آشنا کند.

اگر شما مخاطب گرامی با این مطلب با لوکس تهران آشنا شدید، به اطلاع می رسانیم که مجله تخصصی لوکس تهران به عنوان نخستین سایت اینترنتی فارسی معرفی گسترده سبک زندگی لوکس و لوکس گردی در ایران و اقصی نقاط جهان، کوشش می نماید تا جهانی مد و لباس و گردش و سبک زندگی جذاب را با سلسله مطالبی که در سرویس های ده گانه ارائه می گردد، معرفی کند.

مقوله جهانگردی لاکچری (LUXURY TOURISM) موضوعی است که همواره مد نظر بخشی از جهانگردان در سراسر ایران و جهان بوده و بسیارند کسانی که دوست دارند متفاوت سفر نمایند. متفاوت سفر کردن به معنی گران سفر کردن نیست. به معنی بهره گیری از مکان های جهانگردی و مقصدهای جذاب و لوکس در شهرهای مختلف جهان است که میتواند رستوران، هتل، غذا و امثالهم باشد.

(نمایی از فرودگاه استانبول. هزاران عکس روی هشتگ ISTANBULAIRPORT# تگ شده است)

(نمایی از کروزهای اطراف تنگه بسفر استانبول که اکثرا روی این هشتگ تگ می گردد)

(جدید ترین تصاویر از مغازه ها و کافه های خیابان معروف استقلال استانبول را میتوانید در این هشتگ مشاهده کنید)

بخشی از لاکچری گردها، از کروز گردی های هیجان انگیز برای مسافرت و تفریح استفاده مینمایند و بعضی نیز دوست دارند به خوشگل ترین شهرهای جهان سفر نمایند که مورد نظر میلیون ها جهانگرد لاکچری گرد جهان است. به هر حال، لاکچری گردی (LUXURY TOURISM) به معنای سفر خیلی گران یا گران و ویژه افراد ثروتمند جامعه نیست!

برای سفر لوکس به ترمیه، میتوان از فرصت های جهانگردی مجازی (CYBER TOURISM) بهره برد که امروز 2 میلیارد کاربر اینترنت از آن استفاده می نمایند و به نظر می رسد صنعت جهانگردی را به عنوان دومین صنعت پولساز جهان، تحت تاثیر ژرف و شگرف بدهد. ق

بلا به این موضوع اشاره نمودیم که در جهانی امروز که 18 سال از قرن بیست و یکم می گذرد، با استفاده از هشتگ های جهانگردی اینستاگرام مانند: TOURISM, TRAVEL, HOTEL. HOSTEL, TRAVELGRAM, TRAVELBUDDIES و همچنین همراهی توریسم بلاگرها (TOURISM BLOGGER) ها میتوان با لنز دوربین جهانگردان جهان با رمانتیک ترین و شگفت انگیر تزین جاذبه ها و مناطق جهانگردی جهان آشنا شد و حتی با جهانگردان، به صورت آنلاین و مستقیم صحبت کرد.

بنابراین در سفر به ترکیه، اگر خواستار تجربه لاکچری هستید، توصیه های لاکچری گردی لوکس تهران را در نظر داشته باشید:

ترکیه گردی با EXPEDIA: برای تجربه سفر لاکچری به ترکیه، می بایست با ظرفیت های لاکچری گردی شهر آشنا شد. بخشی مربوط به هتل و ها و رستوران ها و بخشی مربوط به فرست کلاس ایرلاین هایی است که شما را به این مقصد زیبا می برد. استانبول گردی با اکسپدیا آسان است. کافی است که به این سایت مرجع جهانگردی مراجعه نموده و از خدماتش بهره مند شوید. تنها یک کارت اعتباری بین المللی برای پرداخت هزینه ها مورد احتیاج است که اگر در اختیار ندارید، از شرکت های پرداخت مجازی داخلی برای دریافت آن بهره مند شوید.

در اکسپدیا طیف گوناگونی از خدمات در اختیار جهانگردان ترکیه قرار داشته که از آن جمله میتوان به معرفی ظرفیت های کروز گردی، رزرو هتل لوکس تا معمولی در شهرهای ترکیه از استانبول تا بدروم و آنتالیا و همچنین اجاره خودرو لوکس در ترکیه اشاره نمود. برای جهانگردان جهان، خدمات این سایت مثل کایاک و اسکای اسکنر، مخاطبان زیادی دارد.

برای آشنایی با خدمات اکسپدیا در استانبول به این نشانی مراجعه کنید که هتل هایی برای اقامت شبانه از 41 دلار تا 400 دلار را معرفی می نماید.

ترکیه گردی با TRIPADVISOR: اگر مسافر انتاکیه هستید، حتما از ظرفیت های تریپ ادوایزر برای آشنایی با جاذبه های جهانگردی واقامت گاه ها و مناطق مختلف ان بهره ببرید. اگر قصد شکم گردی و لاکچری گردی در این کشور دیدنی را دارید، توصیه میکنیم به بخش ترکیه در tripadvisor رجوع نموده و اطلاعات لازم را بدست آورید. این درگاه، بیش از 550 میلیون توصیه (review) از جهانگردان سراسر جهان را در اختیار مخاطبانش قرار می دهد. بنابراین پیش از سفر به تفلیس و آنتالیا و استانبول ، حتما نظرات کاربران سفر نموده را جویا شوید تا انتخاب های عالی و نسبتا ارزان را تجربه کنید.

(بیش از 3.5 میلیون توصیه توسط کاربران ترکیه گرد تریپ ادوایزر در اختیار جهانگردان قرار گرفته است)

(جذاب ترین مقصدهای جهانگردی ترکیه)

ترکیه گردی با BOOKING: یکی از سایت های معروف جهانگردی اینترنت که بسیار مورد استفاده کسانی است که میخواهند ووچر هتل برای سفارت خانه های تهران بگیرند، سایت بوکینگ دات کام است. این سایت رزرو هتل در شهرهای جهان از جمله شهرهای ترکیه را ارائه می نماید که انتخاب خوبی برای جهانگردان انفرادی و حتی گروهی این کشور دیدنی محسوب می گردد. همه جور هتل و فرصت اقامتی در استانبول توسط این سایت در دسترس استانبول گردهای گرامی است. خدمات این سایت مثل hotel.com مورد استفاده میلیون ها کاربر در یک دهه اخیر بوده است.

(صد ها هتل لاکچری و متوسط در شهرهای ترکیه و همچنین بیش از 600 هتل آپارتمان این شهر را در این نشانی دنبال کنید)

ترکیه گردی با INTERNATIONS: اگر قصد سفر به ترکیه را دارید و بیش 3-4 روز در این شهر اقامت خواهید داشت، برای آشنایی با جهانگردان بین المللی و شهروندان متخصص این شهر، میتوانید در رویدادهای رایگانی که اینترنیشنی ها هر هفته و هر ماه در این شهر برگزار می نمایند، attend نموده و با هزاران ترکیه گرد آشنا شوید! ان هم در برنامه های فرهنگی و هنری و تفریحی که در کافه ها و رستوران ها و مقصدهای جهانگردی این کشور برگزار می گردد. علاوه بر ترکیه، در 389 شهر جهان میتوانید از خدمات رویدادگردی اینترنیشن بهره ببرید. عضویت در سایت رایگان و بیش از 15 میلیون کاربر از خدماتش استفاده می نمایند. اگر در تهران هستید، اینترنیشنی ها هر ماه در تهران برنامه دارند.

ترکیه گردی با COUCHSURFING: کوچ سرفینگ ها، میزبان های مهمان نواز رایگان (FREE HOSTS) هستند که در بیش از 200 هزار شهر جهان، آماده ارائه خدمات اقامتی رایگان به جهانگردان مورد تاییدشان بوده و یکی از جذاب ترین استارت آپ های جهانگردی یک دهه اخیر را تشکیل داده اند. اگر قصد دارید به مدت چند ساعت یا چند روز در استانبول توقف کنید و فقط دنبال یک کاناپه برای خوابیدن هستید!، کوچ سرف های استانبول ، خدمات جالبی را در اختیار شما قرار می دهند.

(صدها هزار میزبان مهمان نواز فقط در شهر استانبول اماده ارائه خدمات رایگان میزبانی به ترکیه گردها است)

البته برای لاکچری گردها، کوچ سرفینگ خدماتی خاص ندارد. چرا که لاکچری گردها به دنبال جاهای خیلی خاص هستند که در ادامه گفتار به آن اشاره می کنیم. برای آشنایی با خدمات کوچ سرفینگ ها در ترکیه به این لینک بروید.

AIRBNB و ترکیه: برای آن دسته از ترکیه گردها که دوست ندارند در هتل و هاستل و خانه کوچ سرف ها اقامت نمایند، ایر بی ان بی خدمات جالبی ارائه میکند. شما میتوانید در آپارتمان های لاکچری تا معمولی شهرهای مختلف که توسط شهروندان این کشور آگهی شده است اقامت کنید.

کافی است به این نشانی رفته و با صدها خانه ای که در ترکیه در اختیار جهانگردان واقع شده است، آشنا شوید. آشنایی با خدمات این سایت جالب است. اقامت در خانه شهروندان ترکیه میتواند برای کسانی که دنبال فهم سبک زندگی ترکیه ای ها و گردش با شهروندان این کشور هستند، جذاب باشد.

(بیش از 300 هزار خانه در شهرهای مختلف ترکیه برای اقامت خودمان ترکیه گردها در ایربی انبی معرفی شده است)

HOSTELWORLD: اگر در سفر به ترکیه، قصد اقامت در هتل و خانه های کوچ سرف ها و حتی آپارتمان های مجلل تا معمولی که ایر بی ان بی در اختیار جهانگردان قرار می دهد ندارید، توصیه میکنیم از خدمات هاستل ورلد، عظیم ترین مجموعه رزرواسیون هاستل در سراسر جهان بهره ببرید.

بیش از 800 هاستل در ترکیه توسط این سایت معرفی شده است که امکان تجربه جهانگردی خودمانی هیجان انگیز را در محیط های دوست داشتنی هاستل در اختیار ترکیه گردها قرار می دهد. اگر دوست دارید نزدیک میدان تقسیم و خیابان استقلال باشید، توصیه میکنیم به این نشانی بروید. 9 میلیون REIVIEW از جهانگردان در سایت درج شده که قریب به 24 هزار مورد آن مربوط به توصیه های کاربران هاستل ورلد برای اقامت در هاستل های استانبول است.

(در سفر به استانبول میتوانید از خدمات هاستل ورلد برای تجربه زندگی در اتاق های کوچک و آشپزخانه های SHARE شده استفاده نموده و با جهانگردان از ملیت های مختلف آشنا شوید و با انها استانبول گردی را تجربه کنید!)

هشتگ گردی در ترکیه: مهم نیست به چه هدفی قصد سفر به ترکیه دارید. اگر برای بار اول است یا مثل بعضی از هموطنان برای بار N ام به این کشور سفر میکنید!، با هشتگ های ترکیه گردی همراه شوید و چیزهای جالب و کمتر دیده شده این شهر رنگانگ با نایت لایف های هیجان انگیز را مشاهده کنید. هشتگ گردی در ترکیه یعنی تماشای شهر از لنز دوربین گوشی های هوشمند جهانگردان سراسر جهان! برای این کار از این هشتگ ها بهره ببرید: ANKARA , BODRUM, ISTANBUL, TURKEY, ISTANBULGRAM, VISITISTANBUL

تجربه های خود را از سفر به شهرهای مختلف ترکیه و رستوران های معروف این کشور در اختیار لوکس تهران قراردهید.

منبع: لوکس تهران

به "شکم گردی در بهترین رستوران های ترکیه : از استانبول تا بدروم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکم گردی در بهترین رستوران های ترکیه : از استانبول تا بدروم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید