اصل اقدام دولت در اصلاح شیوه توزیع یارانه ها مبارک است ، دولت باید ابزارهای نظارتی خود را تقویت کند

به گزارش وبلاگ ساعت، نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: دولت حتما باید ابزارهای نظارتی را داشته باشد و حس نظارت دولت باید در جامعه ملموس باشد.

اصل اقدام دولت در اصلاح شیوه توزیع یارانه ها مبارک است ، دولت باید ابزارهای نظارتی خود را تقویت کند

نصرالله پژمانفر نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در تبادل نظر با خبرنگار پارلمانی وبلاگ ساعت، درباره اصلاح شیوه توزیع یارانه ها از سوی دولت اظهارکرد: اصل اقدام دولت در اصلاح شیوه توزیع یارانه ها، میمون و مبارک است منتها باید همراه با شرایطی باشد.

وی اضافه کرد: اصل موضوع این است که مردم باید به این موضوع اعتقاد پیدا نمایند و این حس که این اقدام، اقدام مفیدی است در آنها ایجاد گردد.

پژمانفر با اشاره به لزوم تقویت ابزارهای نظارتی دولت برای کنترل قیمت ها گفت: دولت حتما باید ابزارهای نظارتی را داشته باشد و حس نظارت دولت باید در جامعه ملموس باشد. ما هم در مجلس حتما در این خصوص نظارت خواهیم داشت.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: اگر نتوانیم برابری عرضه و تقاضا را در جامعه حفظ کنیم و عده ای دست به احتکار بزنند مطمئنا کمبودها مشکلاتی در جامعه ایجاد می نماید و حتما باید نظارت گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اصل اقدام دولت در اصلاح شیوه توزیع یارانه ها مبارک است ، دولت باید ابزارهای نظارتی خود را تقویت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصل اقدام دولت در اصلاح شیوه توزیع یارانه ها مبارک است ، دولت باید ابزارهای نظارتی خود را تقویت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید