انتصاب تازه در دفتر رئیس جمهوری ، آیین تودیع و معارفه برگزار گردید؛ متن حکم صادر شده برای شهرام وثوقی راد

به گزارش وبلاگ ساعت، رئیس دفتر رئیس جمهور در حکمی شهرام وثوقی راد را به عنوان معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور منصوب کرد.

انتصاب تازه در دفتر رئیس جمهوری ، آیین تودیع و معارفه برگزار گردید؛ متن حکم صادر شده برای شهرام وثوقی راد

به گزارش وبلاگ ساعت، رئیس دفتر رئیس جمهور در حکم انتصاب وثوقی راد تصریح نموده است: با عنایت به تعهد و تجربیات ارزشمند جناب عالی در عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی، انتظار دارد با ایجاد هماهنگی، هم افزایی و استفاده از کلیه ظرفیت های رسانه ای در اطلاع رسانی مناسب و به هنگام و تصویرسازی شایسته و امیدآفرین از اقدامات بعمل آمده در حوزه ریاست جمهوری مجدانه بکوشید.

آیین تودیع و معارفه شهرام وثوقی راد و عباس هنرمند معاونین تازه و سابق ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور نیز پیش از ظهر امروز برگزار گردید.

در این مراسم علاوه بر رئیس دفتر رئیس جمهور، جمعی از معاونین و مدیران دفتر رئیس جمهور، رئیس و دبیر شورای اطلاع رسانی دولت و معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی نیز حضور داشتند.

اسماعیلی بعلاوه در حکمی عباس هنرمند را به سمت مشاور رئیس دفتر رئیس جمهور منصوب کرد.

متن حکم اسماعیلی برای معاون تازه ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور به توضیح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای شهرام وثوقی راد

با عنایت به تعهد و تجربیات ارزشمند جناب عالی در عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی، به موجب این حکم به سمت معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور منصوب می شوید.

انتظار دارد با ایجاد هماهنگی، هم افزایی و استفاده از کلیه ظرفیت های رسانه ای در اطلاع رسانی مناسب و به هنگام و تصویرسازی شایسته و امیدآفرین از اقدامات بعمل آمده در حوزه ریاست جمهوری مجدانه بکوشید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی، مردم داری، پاکدستی و فسادستیزی، قانون مداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در انجام شایسته وظایف محوله پیروز باشید.

غلامحسین اسماعیلی

رئیس دفتر رئیس جمهور

منبع: همشهری آنلاین

به "انتصاب تازه در دفتر رئیس جمهوری ، آیین تودیع و معارفه برگزار گردید؛ متن حکم صادر شده برای شهرام وثوقی راد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتصاب تازه در دفتر رئیس جمهوری ، آیین تودیع و معارفه برگزار گردید؛ متن حکم صادر شده برای شهرام وثوقی راد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید