بوحمدان: ذوب آهن با این همه بازیکن نتایج بدی گرفته است، فقط منصوریان مقصر نیست

به گزارش وبلاگ ساعت، بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: با این همه بازیکن نتایج بدی در نیم فصل اول گرفتیم و امیدوارم در آینده جبران کنیم.

بوحمدان: ذوب آهن با این همه بازیکن نتایج بدی گرفته است، فقط منصوریان مقصر نیست

حمید بوحمدان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ساعت، در ارتباط با نتایج ضعیف ذوب آهن در نیم فصل اول گفت: قبل از آغاز لیگ در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردیم و خیلی امیدوار بودیم که لیگ برتر را هم خوب آغاز کنیم. متاسفانه این اتفاق رخ نداد و دلایل زیادی باعث شد تا نتیجه نگیریم، از این اتفاق هم خیلی ناراحت هستیم و برای ما بد بود که چنین نتایجی بگیریم.

وی با اشاره به پُرمهره بودن ذوب آهن در لیگ سال جاری بیان کرد: تیم ما از لحاظ در اختیار داشتن بازیکنان باکیفیت جزو سه، جهار تیم برتر لیگ است. با این همه بازیکن نتایج بدی گرفتیم و این موضوع برای بازیکنان، کادر فنی و باشگاه ناراحت کننده بود. صندلی واقعی ذوب آهن اینجا نیست و باید این نتایج را در 14 بازی آینده جبران کنیم.

بوحمدان در ارتباط با جدایی منصوریان از ذوب آهن توضیح داد: منصوریان فصل گذشته به تیم ما آمد و توانست تحول خوبی در تیم ایجاد کند. او سال جاری هم زحمت کشید و نباید فقط منصوریان را مقصر قلمداد کنیم. فکر می کنم منصوریان خودش به این نتیجه رسید که قطع همکاری صورت بگیرد و برای علی آقا آرزوی موفقیت دارم.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن در مورد انتخاب سرمربی جدید اظهار داشت: من به وسیله رسانه ها اخبار را دنبال می کنم و نمی دانم کدام مربی قرار است به ذوب آهن بیاید. امیدوارم هر فردی سرمربی شد به تیم ما یاری کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بوحمدان: ذوب آهن با این همه بازیکن نتایج بدی گرفته است، فقط منصوریان مقصر نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوحمدان: ذوب آهن با این همه بازیکن نتایج بدی گرفته است، فقط منصوریان مقصر نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید