مشخص تکلیف بیش از 171 رای کمیسیون ماده صد در شهرداری قزوین

به گزارش وبلاگ ساعت، مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از معین تکلیف 171 رای صادره در کمیسیون ماده صد در شش ماهه اول امسال در واحد اجرای احکام منطقه یک اطلاع داد.

مشخص تکلیف بیش از 171 رای کمیسیون ماده صد در شهرداری قزوین

سید مهدی حاجی سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین در ارزیابی عملکرد واحد اجرای احکام منطقه در مورد آراء کمیسیون ماده صد گفت: در امسال بر اساس سیاست های ابلاغی مدیریت شهری قزوین، هدف گذاری و شناسایی پرونده های دانه درشت شروع و در این راستا 56 پرونده در اولویت وصولی ها نهاده شد و وصول شد.

وی گفت: به منظور جلوگیری از ایجاد مسائل برای شهروندان و سردرگمی در مواجهه با تخلفات ساختمانی، واحد اجرای احکام منطقه یک با سرعت و دقت بیشتری کار رسیدگی به پرونده های دارای آرای ماده صد را انجام داد.

سید رضی اضافه نمود: اولویت امسال این منطقه پرونده های دانه درشت و واحد های تجاری است که سال ها از زمان ابلاغ اراء ماده صد آن ها گذشته است.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت: بیش از 180 پرونده منجر به رای کمیسیون ماده صد در منطقه یک وجود دارد که به شرایط بیش از 70 درصد آن ها رسیدگی شده است و در امسال رسیدگی به شرایط این پرونده ها در اولویت قرار گرفته است.

سید رضی در ادامه گفت: از 171 رای صادر شده در کمیسیون ماده صد، 41 مورد حکم تخریب صادر شده که از طرف واحد اجرای احکام حکم آن ها اجرا شده است.

وبلاگ ساعت قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مشخص تکلیف بیش از 171 رای کمیسیون ماده صد در شهرداری قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخص تکلیف بیش از 171 رای کمیسیون ماده صد در شهرداری قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید