جمهوری آذربایجان از به اسارت دریافت 6 نظامی ارمنی اطلاع داد

به گزارش وبلاگ ساعت، واحد مطبوعاتی وزارت دفاع جمهوری آذربایجان روز پنجشنبه بیان کرد که ارتش این کشور با جلوگیری از نفوذ یک گروه از ارتش ارمنستان ، 6 نفر از آنها را به اسارت گرفته است .

جمهوری آذربایجان از به اسارت دریافت 6 نظامی ارمنی اطلاع داد

بر اساس این گزارش ، یک گروه تجسس و خرابکاری ارتش ارمنستان ساعت 3 بامداد امروز (پنجشنبه) کوشش کرد تا از مرز این کشور به سوی منطقه مسکونی یوخاری آیریم شهرستان کلبجر جمهوری آذربایجان نفوذ کند.

این گزارش اضافه نمود : در نتیجه اقدامات عملیاتی فوری 6 تن از نظامیان ارمنی که سعی داشتند راستا های تجهیز واحد های ارتش جمهوری آذربایجان در مرز را مین گذاری نمایند ، تحت محاصره درآمده ، خلع سلاح و اسیر شدند .

بر اساس گزارش وزارت دفاع جمهوری آذربایجان صبح امروزهمچنین تجمع تجهیزات نظامی ، از جمله تانک های ، نیروهای نظامی ارمنستان در نزدیکی مرز مشاهده شده است و در نتیجه اقدامات انجام گرفته از تردد آنها جلوگیری شد.

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان همچنین از نظارت نیروهای این کشور بر شرایط عملیاتی در این راستا مرز مشترک اطلاع داد .

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان روز چهارشنبه گذشته هم در گزارشی نیروهای ارمنستان را به تیراندازی به مواضع واحدهای ارتش جمهوری آذربایجان در چند محور مرز مشترک دو کشور متهم کرد.

جمهوری آذربایجان در نتیجه درگیری های نظامی 44 روزه شروع شده در ششم مهر ماه سال گذشته توانست به اشغال نزدیک به 30 ساله سرزمینهای خود به دست نیروهای ارمنستان در قره باغ سرانجام دهد .

این درگیری های نظامی 20 آبان ماه سال گذشته با امضای بیانیه سه جانبه روسای جمهوری آذربایجان ، روسیه و نخست وزیر ارمنستان سرانجام یافت .، ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "جمهوری آذربایجان از به اسارت دریافت 6 نظامی ارمنی اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمهوری آذربایجان از به اسارت دریافت 6 نظامی ارمنی اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید