خطر بروز موج پنجم کرونا در سبزوار با فرایند افزایش بیماران بستری

به گزارش وبلاگ ساعت، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با توسعه سویه های نو ویروس کرونا و کاهش میزان عمل به توصیه های بهداشتی، خیز موج پنجم بیماری در سبزوار امکان پذیر است.

خطر بروز موج پنجم کرونا در سبزوار با فرایند افزایش بیماران بستری

دکتر علیرضا مسلم روز دوشنبه در جمع وبلاگ ساعت افزود: طی شبانه روز گذشته 18 بیمار نو در مرکز آموزشی درمانی واسعی بستری شده اند و مجموع بیماران بستری به بیش از 75 مورد رسیده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر روزانه بیش از 80 مورد ابتلای نو به کرونا در سبزوار ثبت می شود که نسبت به ماه اخیر افزایش قابل توجهی به همراه داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: موج پنجم نوع جهش یافته ویروس کروناست که افراد بیشتری را درگیر می کند و به مراتب مسری تر و خطرناک تر از گونه های قبلی است.

دکتر مسلم بیان نمود: طی روزهای اخیر بروز موارد مثبت، تعداد مراجعان و بستری های مبتلا به کرونا در سبزوار و منطقه ها تحت پوشش افزایش داشته است.

وی نام کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از بروز رفتارهای اجتماعی پرخطر همچنان بهترین راه برای مهار و مقابله با این بیماری و جلوگیری از توسعه آن است.

مرکز آموزشی، درمانی واسعی در شهر سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کووید 19 در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خطر بروز موج پنجم کرونا در سبزوار با فرایند افزایش بیماران بستری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطر بروز موج پنجم کرونا در سبزوار با فرایند افزایش بیماران بستری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید