ساخت سریالی تلویزیونی درباره زیبایی و پاکی های سیستان و بلوچستان

به گزارش وبلاگ ساعت، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، ساخت سریالی تلویزیونی درباره زیبایی و پاکی های سیستان و بلوچستان صورت می گیرد.

ساخت سریالی تلویزیونی درباره زیبایی و پاکی های سیستان و بلوچستان

علی دارابی، قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با انتشار تصویری از ملاقات با احمدرضا درویش و مهدی فرجی در حساب ایستاگرامی خود نوشت: در دفتر معاونت میراث فرهنگی میزبان فیلم نامه نویس و کارگردان شهیر ایران احمدرضا درویش و دکتر مهدی فرجی مدیر خوشنام و کاربلد سابق سیما و تهیه کننده حرفه ای امروز تلویزیون بودم. هر دو از خانواده معظم شهیدان هستند و برایم عزیز. خدمات زیادی به جامعه هنری نموده اند، با اخلاق، فهیم و وفادار به آرمانهای بلند انقلاب اسلامی.

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: درصدد ساخت سریالی به نام کندو هستند که عمدتاً به زیبایی ها و پاکی های خطه سیستان و بلوچستان که معمولاً از قاب دوربین ها گم بوده، می پردازد.

دارابی گفت: بخشی از مجموعه نمایشی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است و بی شک اثری ماندگار و ارزنده خواهد بود. مخصوصاً آنکه احمدرضا درویش اولین سریال تلویزیونی است که در دستور کار دارد و می تواند در نوع خود کم نظیر باشد.

منبع: همگردی

به "ساخت سریالی تلویزیونی درباره زیبایی و پاکی های سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت سریالی تلویزیونی درباره زیبایی و پاکی های سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید