شجاع خلیل زاده پراشتباه است و در حد انتظار ظاهر نشده

به گزارش وبلاگ ساعت، راشد بن ناصر با اعلام این موضوع در مورد شرایط بحرانی الریان گفت: این یکی از بدترین تیم های الریان است که تا امروز دیده ایم و در بدترین شرایط ممکن واقع شده است. این تیم شباهتی به تاریخ و افتخارات الریان ندارد.

شجاع خلیل زاده پراشتباه است و در حد انتظار ظاهر نشده

وی اضافه کرد: الریان باشگاه بزرگی در ورزش قطر است اما نتوانسته در این فصل چهره یک مدعی را داشته باشد و در بدترین شرایط قرار گرفته است. همه ما از این شرایط ناراضی و ناراحت هستیم. متاسفانه هیچکدام از لژیونرهای فعلی الریان شایستگی حضور در این تیم را ندارند به استثنای یاسین براهیمی. سایر بازیکنان خارجی خیلی زود باید از تیم جدا شوند چون هیچ کمکی به ما نمی نمایند.

بن ناصر گفت: الریان به یک مهاجم گلزن تاثیرگذار احتیاج دارد. یک بازیکن در جایگاه انزونزی فرانسوی می خواهیم با اینکه بازیکن بزرگی بوده و در تیم های بزرگی بازی نموده اما نمی تواند در اینجا بماند و تاثیری ندارد. خامس رودریگز کلمبیایی هم بازیکن بزرگی است اما علاوه بر مصدومیت های پیاپی تا اینجا سودی برای تیم نداشته است و عملکردی نشان نداده که باعث گردد در اینجا بماند. در مورد مدافع ایرانی شجاع خلیل زاده هم باید گفت او هم بازیکن بزرگی است اما اشتباهات زیادی دارد و عملکردی که از او انتظار داریم را نشان نداده است.

وی همچتین در مورد لوران بلان سرمربی الریان گفت: بلان هم مربی بزرگی است و رزومه قابل توجهی دارد اما متاسفانه او هم عملکردی نداشته که در این تیم ماندگار گردد. بلان فرصت کافی داشته اما چیز تازه ای به تیم اضافه ننموده و باید در پی ایجاد تغییر همه جانبه و گسترده در تیم باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شجاع خلیل زاده پراشتباه است و در حد انتظار ظاهر نشده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاع خلیل زاده پراشتباه است و در حد انتظار ظاهر نشده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید