هاشم پور: سطح مسابقات بین قاره ای بسیار بالاست، برای کسب بهترین نتایج به امارات آمده ایم

به گزارش وبلاگ ساعت، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: سطح مسابقات بین قاره ای مانند بازی های جهانی ساحلی بسیار بالاست.

هاشم پور: سطح مسابقات بین قاره ای بسیار بالاست، برای کسب بهترین نتایج به امارات آمده ایم

به گزارش، به نقل از فدراسیون فوتبال، عباس هاشم پور سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در ابتدا گفت: حدود یک ماه پیش پیروز به کسب مدال برنز بازی های دنیای ورزش های ساحلی در قطر شدیم. پس از آن بعضی بازیکنان به استراحت پرداختند و تعداد زیادی از ملی پوشان در قالب تیم های باشگاهی در تورنمنت باشگاهی در ترکیه حاضر شدند.

وی ادامه داد: روز گذشته یک نوبت تمرینی را در تهران برگزار کردیم و به مرور تعدادی از مباحث تاکتیکی پرداختیم. تا اینکه امروز صبح به امارات سفر کردیم و امشب هم یک ریکاوری مناسب خواهیم داشت.

تیم مکزیک سابقه خوبی در فوتبال ساحلی دنیا دارد

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی اضافه کرد: بی تردید کارمان سخت است، چراکه تیم مکزیک سابقه خوبی در فوتبال ساحلی دنیا دارد و همیشه در جام دنیای حضور پیدا می نماید و تیم مصر با اینکه از نظر فنی در سطح پایین تری نسبت به بازیکنانمان واقع شده است، اما از نظر بدنی بسیار خوب و فوق العاده سخت کوش هستند.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در صندلی دوم ایستاد

وی ادامه داد: تیم روسیه هم که همیشه از تیم های برتر دنیا است و در هر 2 بخش بدنی و تاکتیکی نقاط قوت زیادی دارند. اما همه کوشش ما کسب بهترین نتایج از هر مسابقه است.

هاشم پور توضیح داد: هدف ما رسیدن به فینال است و برای این مهم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد. علاوه بر قدرت زیادی که به عنوان یکی از پنج تیم برتر دنیا داریم، غیرت ایرانی بازیکنانم همیشه باعث می گردد تا در شرایط سخت، اتفاقات بزرگی را رقم بزنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هاشم پور: سطح مسابقات بین قاره ای بسیار بالاست، برای کسب بهترین نتایج به امارات آمده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشم پور: سطح مسابقات بین قاره ای بسیار بالاست، برای کسب بهترین نتایج به امارات آمده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید