افزایش تنوع و کیفیت از اهداف برگزاری جشنواره فرهنگ اقوام گلستان

به گزارش وبلاگ ساعت، دبیر سیزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی اقوام و معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان گلستان بر کوشش همه کمیته های اجرایی در راستای ایجاد تنوع و ارتقای کیفیت تمامی بخش های سیزدهمین دوره از جشنواره بین المللی فرهنگی اقوام ایران زمین در گلستان تاکید نمود.

افزایش تنوع و کیفیت از اهداف برگزاری جشنواره فرهنگ اقوام گلستان

به گزارش وبلاگ ساعت به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان، احمد تجری، دبیر جشنواره بین المللی فرهنگی اقوام ایران زمین امروز دوشنبه 13 آبان ماه گفت: سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین از 21 تا 24 آبان به میزبانی گرگان و 26 تا 29 آبان در گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

او اظهار داشت: این دوره از جشنواره اقوام با حضور گروه های مختلف موسیقی آیینی، صنایع دستی، سیاه چادرها و سفرای کشورهای هدف گردشگری استان برگزار می گردد.

تجری توضیح داد: به منظور بهره مندی از تجربیات گروه های مطرح ملی، کوشش بر آن بوده که در راستای تنوع بخشی در جشنواره سیزدهم از گروه های برتر ملی دعوت کنیم.

دبیر جشنواره بین المللی فرهنگی اقوام ایران زمین در استان گلستان با اشاره به این که در جشنواره سیزدهم شاهد تنوع و ارتقای کیفیت در بخش صنایع دستی خواهیم بود، اظهار داشت: در بخش صنایع دستی نیز سعی شده هنرمندانی در جشنواره حضور پیدا نمایند که محصولات آنها دارای مهر اصالت باشد.

او از افزایش کمی سیاه چادرها نیز خبرداد و گفت: در بخش عشایری پذیرای 23 سیاه چادر از استان مختلف کشور خواهیم بود.

منبع: میراث آریا

به "افزایش تنوع و کیفیت از اهداف برگزاری جشنواره فرهنگ اقوام گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تنوع و کیفیت از اهداف برگزاری جشنواره فرهنگ اقوام گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید