اولین سیاست ضدنژادپرستی اتاوا اجرایی می گردد

به گزارش وبلاگ ساعت، اولین سیاست ضدنژادپرستی اتاوا شامل هفت اولویت اصلی اجرایی می گردد که مسکن، توسعه بچه ها و جوانان و اقدامات سازمانی از آن جمله است.

اولین سیاست ضدنژادپرستی اتاوا اجرایی می گردد

به گزارش وبلاگ ساعت به نقل از سی تی وی، کمیته مالی و توسعه مالی روز سه شنبه به برنامه پنج ساله ای رأی خواهد داد که به اعتقاد کارکنان، به طور فعال موانع سیستمی در سیاست ها، برنامه ها و خدمات شهرداری را شناسایی و حذف می نماید و منظره برابری نژادی آن را تحقق می بخشد.

این استراتژی ضدنژادپرستی پیشنهادی شامل 28 توصیه و 132 اقدام برای رسیدگی به هر یک از هفت حوزه اولویت دار است که عبارتند از:

حکومت

مسکن

توسعه مالی

پیامدهای سلامتی

توسعه بچه ها و نوجوانان

دستیابی به برابری نژادی در محل کار

اقدامات سازمانی

تصویب این استراتژی پیشنهادی، پایه ای برای مبارزه با نژادپرستی در شهر ایجاد می نماید.

اجرای اقدامات شناسایی شده در این طرح، تضمینی برای جوامع نژادی در اتاوا خواهد بود تا دسترسی عادلانه به برنامه ها، خدمات شهری، منابع و فرصت ها را فراهم کند.

بر اساس سرشماری سال 2016، 26 درصد از ساکنان اتاوا خود را جزو اقلیت های نژادی می دانند. به اعتقاد کارشناسان تا سال 2031، بیش از یک نفر از هر سه ساکن اتاوا جزو اقلیت های نژادی خواهند بود.

مرحله اول استراتژی ضدنژادپرستی در سال های 2023 تا 2025، شامل آموزش گسترده در سطوح سازمانی به منظور آگاهی دادن درمورد موانع سیستماتیکی خواهد بود که کارکنان بومی، سیاهپوست و سایر کارکنان و اعضای جوامع نژادی با آن روبرو هستند.

بعلاوه با ایجاد روابط به وسیله تعامل معنادار با جوامع بومی، سیاهپوست و سایر جوامع نژادی، اطمینان حاصل خواهد شد که این استراتژی به مسائل اجتماعی فعلی و در حال ظهور پاسخ می دهد.

جدیدترین مطالب

درخواست از نخست وزیر کبک: به مهاجران فرصت بیشتری برای…

ویروسی مرگبار به جان زنبورهای عسل افتاد

برای خرید خانه در کلگری و ادمونتون چند سال پس انداز لازم…

5 محله ونکوور که قیمت خانه ها بیشترین جهش را داشت

مرحله دوم این استراتژی هم، از سال 2025 تا 2028، بر موضوع مسکن، توسعه مالی و سلامت تأکید خواهد داشت.

منبع: خبرکانادا

به "اولین سیاست ضدنژادپرستی اتاوا اجرایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین سیاست ضدنژادپرستی اتاوا اجرایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید