بازیکنان جوان احترام بزرگ تر خود را حفظ کنند

به گزارش وبلاگ ساعت، خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: بازیکنان جوان باید یاد بگیرند که احترام بزرگ ترها را داشته باشند و در این بازی رفتاری ناشایست از بازیکنان تیم حریف رخ داد.

بازیکنان جوان احترام بزرگ تر خود را حفظ کنند

بهروز عطایی پس از شکست تیمش برابر تیم والیبال سپاهان اظهار کرد: بازی تماشاگرپسندی بود، اما معتقد هستم تیم ما مستحق شکست نبود و به اشتباهات فردی خودمان بازی را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: ست سوم 24 بر 22 از حریف پیش بودیم. اشتباهات برای تکراری گریبان گیر ما شد و نتیجه بازی تغییر کرد.

عطایی شرح داد: ست پنجم نیز علی رغم اینکه چند امتیاز در ابتدای بازی جلو بودیم، ولی تمرکز بازیکنانم از بین رفت و بازی از دستشان خارج شد.

به گزارش وبلاگ ساعت، سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: در کل هواداران از این بازی لذت بردند، اما از نتیجه تیمم راضی نیستم. نباید این نتیجه رقم می خورد به دلیل این که در جریان بازی ما مسلط بر بازی بودیم.

وی در خصوص درگیری بازیکنان دو تیم و کشیده شدن این درگیری به مربیان شرح داد: بازیکنان جوان باید یاد بگیرند که احترام بزرگ ترها را داشته باشند. رفتاری ناشایست از بازیکنان تیم حریف رخ داد.

عطایی ادامه داد: اتفاق ناخوشایند این ماجرا حمایت دیگر بازیکنان و حتی کادرفنی تیم حریف از اشتباه بازیکنشان است که فکر نمی کنم کار درستی باشد. اگر بازیکنم اشتباهی انجام داد، من مربی باید آن را جریمه کنم و حمایت از اشتباه آن زیبنده و درست نیست.

وی افزود: پیروزی و شکست جزئی از والیبال است و این بازی تمام شد، اما اینکه بخواهیم از اشتباهات بازیکنمان دفاع کنیم صورت ناخوشایندی دارد.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران درباره ارزیابی او از لیگ امسال نیز اظهار کرد: هفته های سختی را تاکنون سپری کردیم و تمام تیم ها حاضر در لیگ خوب هستند. اغلب تیم ها دو ماه است که به تمرین کردن می پردازند و از لحاظ آمادگی در وضعیت مناسبی هستند.

وی در سرانجام گفت: همه تیم ها کار سختی را پیش رو دارند و امسال هر تیم برابر تیم دیگر شانس پیروزی دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازیکنان جوان احترام بزرگ تر خود را حفظ کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان جوان احترام بزرگ تر خود را حفظ کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید