استقبال ارومیه ای ها از تماشای بازی ایران و لهستان در پارک ها

به گزارش وبلاگ ساعت، استقبال پرشور مردم ارومیه پایتخت والیبال آسیا از پارک ها و نقاطی که توسط شهرداری ارومیه برای تماشای بازی در نظر گرفته بودند به حدی زیاد بود که شهر ارومیه به استادیوم بزرگی تبدیل شده است.

استقبال ارومیه ای ها از تماشای بازی ایران و لهستان در پارک ها

دهکده تفریحی و گردشگری چی چست، پارک استقلال، پارک ائللر باغی، پارک کوثر و چهار راه مخابرات، چهار راه شورا و سینما آزادی و سینما انقلاب هشت نقطه در نظر گرفته شده برای تماشای جمعی شهروندان ارومیه ای است.

تلویزیون های بزرگ شهری با هدف استفاده هرچه بهتر شهروندان ارومیه ای از میزبانی این رقابت ها و همچنین تماش جمعی دیدارهای این لیگ در نقاط مختلف شهر تعبیه شده است.

همچنین سینماهای ارومیه نیز با صرف نظر از اکران فیلم های سینمایی درهای خود را برای تماشای بازی والیبال ایران و کانادا اختصاص دادند.

تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز مشکل فنی در پخش این مسابقات اجرا شده و مردم والیبال دوست ارومیه می توانند با خیال آسوده این مسابقات را تماشا نمایند.

مسابقات هفته سوم لیگ ملت های والیبال 2019 در پنج نقطه شهر ارومیه برای علاقه مندان ورزش توپ و تور به نمایش عمومی در می آید.

ارومیه به عنوان پایتخت والیبال آسیا از آدینه تا یکشنبه پیش رو میزبان هفته سوم لیگ ملت های والیبال با حضور تیم های ایران، کانادا، لهستان و روسیه خواهد بود و برای برگزاری شایسته این رویداد و میهمان نوازی از ستاره های دنیای توپ و تور سنگ تمام گذاشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقبال ارومیه ای ها از تماشای بازی ایران و لهستان در پارک ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال ارومیه ای ها از تماشای بازی ایران و لهستان در پارک ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید