بازیگر ترمیناتور در 81 سالگی درگذشت

به گزارش وبلاگ ساعت، ارل بوئن که بیشتر برای بازی در نقش روان شناس دکتر پیتر سیلبرمن در سری فیلم های ترمیناتور شناخته می شد در سن 81 سالگی درگذشت.

بازیگر ترمیناتور در 81 سالگی درگذشت

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، ارل بوئن که چند سال با سرطان ریه دست و پنجه نرم می کرد، متولد 8 آگوست 1941 بود و در طول حرفه خود در ده ها فیلم سینمایی مقابل دوربین رفت.

او در سال 1984، برجسته ترین نقش خود را در نقش دکتر سیلبرمن در فیلم ترمیناتور (نابودگر) ساخته جیمز کامرون با بازی آرنولد شوارتزنگر و مایکل بین تجربه کرد و در ادامه در فیلم های ترمیناتور 2: روز داوری (1991) و ترمیناتور 3: ظهور ماشین ها (2003) دوباره در این نقش ظاهر شد؛ و از دیگر فیلم های این بازیگر می توان از نبرد فراتر از ستاره ها، مردی با دو مغز، ملت بیگانه، اسلحه برهنه، همراه، بودن یا نبودن، مثل یک مرد قدم بزن و شاهزاده نام بُرد.

بوئن در عرصه تلویزیون نیز در سریال هایی، چون دختران طلایی، رئیس کیه؟، خانواده مادر، قانون و هری مک گراو، وبستر، متلاک، مترسک و خانم پادشاه و پسر با دنیا دیدار می نماید به ایفای نقش پرداخت.

او پس از بازنشستگی از بازیگری در سال 2003، فعالیت خود را به عنوان صداپیشه در رادیو، سریال های انیمیشن و بازی های ویدیویی ادامه داد.

منبع: فرارو

به "بازیگر ترمیناتور در 81 سالگی درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر ترمیناتور در 81 سالگی درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید