بازیگر نقش سعید در سریال برف بی صدا می بارد کیست؟

به گزارش وبلاگ ساعت، در قسمت 83 سریال برف بی صدا می بارد دیدیم که احمد سنایی خبر بازگشت برادرش سعید سنایی به ایران را به مادرش گوهر می دهد. اما او اشاره نمی نماید که آیا سعید در جبهه شهید شده و پیکر او را به ایران برگردانده اند، احمد تنها اشاره می نماید که سعید را به ایران برگردانده اند و قرار است پس از چند رو قرنطینه به ما تحویل اش دهند.

بازیگر نقش سعید در سریال برف بی صدا می بارد کیست؟

به گزارش وبلاگ ساعت، در میانه های این قسمت، احمد خاطره ای از آخرین دیدارش را با سعید مرور می نماید. در این تصاویر متوجه می شویم که سعید و احمد در جبهه هستند و احمد کوشش می نماید تا سعید را از رفتن به عملیات شناسایی در خاک دشمن منصرف کند. اما سعید زیر بار نمی رود، ولی قول می دهد که خودش را برای مراسم عروسی احمد برساند.

در قسمت 84 نیز ببینده منتظر است تا ببنید که سعید سنایی در چه شرایطی به جمع خانواده باز می شود، در لباس اسارت و آزادگی یا شهادت؟

بیوگرافی بازیگر نقش سعید سنایی در سریال برف بی صدا می بارد

نقش سعید سنایی در سریال برف بی صدا می بارد را سید محمدهادی دیباجی بازی نموده است. او متولد 12 تیر 1362 در تهران است و در رشته بازیگری در دانشکده هنر های زیبای دانشگاه تهران تحصیل نموده است.

سید محمدهادی دیباجی از سال 1384 فعالیت خود را شروع نموده و پیش از ورود به عرصه بازیگری، به عنوان چهره پرداز فعال بوده است. او در سال 1384 با ایفای نقش در فیلم سینمایی جایی در دور دست، بازی درسینما را تجربه کرد.

از نمونه آثار او می توان به محمد هادی دیباجی، بیرون از بهشت، سیب و سلما، آسپرین و دیوار شیشه ای اشاره نمود.

منبع: فرارو

به "بازیگر نقش سعید در سریال برف بی صدا می بارد کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر نقش سعید در سریال برف بی صدا می بارد کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید