بایدن منصوبان نظامی دولت ترامپ را کنار می گذارد

به گزارش وبلاگ ساعت، دولت بایدن از هجده عضو هیأت های مشاوره آموزشگاه های نظامی ایالات متحده از جمله یازده مقام منصوب شخص ترامپ خواسته استعفا دهند.

بایدن منصوبان نظامی دولت ترامپ را کنار می گذارد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ساعت، کاخ سفید روز چهارشنبه تأیید کرد که دولت بایدن از هجده عضو هیأت های مشاوره آموزشگاه های نظامی از جمله یازده مقام منصوب دونالد ترامپ درخواست استعفا نموده و گفته در غیر این صورت اخراج می شوند.

به گزارش وبگاه خبری آکسیوس، مقام های دوره ترامپ، از جمله کلین کانوی مشاور ارشد، شان اسپایسر سخنگوی پیشین و هربرت مک مستر مشاور امنیت ملی پیشین کاخ سفید به اسم اعضای هیأت های مشاوره برای آموزشگاه های نظامی ایالات متحده در وست پوینت و کلرادو اسپرینگز منصوب شدند.

جن پساکی سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه گفت: هدف رئیس جمهور مانند هر رئیس جمهور دیگری حصول اطمینان در این خصوص است که نامزدها و افرادی که در این هیأت ها خدمت می نمایند، دارای صلاحیت برای خدمت در آن ها و همسو با ارزش های اصلی ما هستند.

وی اضافه نمود: به دیگران اجازه خواهم داد که ارزیابی نمایند که آیا فکر می نمایند که کلیان کانوی و شان اسپایسر و دیگران دارای صلاحیت هستند.

ساکی در ادامه مسئله وابستگی حزبی این افراد را در طرح این درخواست از سوی دولت بایدن رد کرد.

ص

منبع: خبرگزاری فارس

به "بایدن منصوبان نظامی دولت ترامپ را کنار می گذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن منصوبان نظامی دولت ترامپ را کنار می گذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید