مراسم عفو بوقلمون ها در 2018، دستمایه تمسخر امروز ترامپ

به گزارش وبلاگ ساعت، ویدیویی در توییتر از مراسم سال 2018 عفو ریاست جمهوری آمریکا برای بوقلمون ها دست به دست می چرخد که دونالد ترامپ در آن به شوخی می گوید، یکی از آن پرنده ها با رای مردمی انتخاب شده اما دیگری از پذیرش شکست اجتناب می کند!

مراسم عفو بوقلمون ها در 2018، دستمایه تمسخر امروز ترامپ

به نوشته روزنامه دیلی میل، سراسر این مراسم مملو از شوخی هایی درباره شمارش آراء، بازشماری، صدور احضاریه و اختیار قضایی است، مسائلی که امروز در 2020 هم بسیار آشنا به نظر می رسند.

در حالی که عفو ترامپ شامل حال هر دو بوقلمون به نام های هویج و نخودفرنگی شد، رئیس جمهوری آمریکا می گفت که یکی از آنها در رای گیری کاخ سفید که از مردم انجام شد تا بدانند کدام بوقلمون را عفو کنند، برنده شد.

ترامپ گفت: برنده این رای گیری از طریق یک انتخابات بسیار منصفانه و آزاد در وب سایت کاخ سفید انتخاب شد. انتخابات منصفانه ای بود. متاسفانه هویج از پذیرش شکست امتناع کرد و خواستار بازشماری شد و ما همچنان در حال نبرد با هویج هستیم. ما به نتیجه ای رسیده ایم. هویج، من متاسفم که باید به شما بگویم که نتیجه تغییری نکرد. خیلی برای هویج بد شد!

به نظر می رسد این سیاست آغشته به بوقلمون در سال 2018، شباهت عجیبی با دونالد ترامپ (هویج) امروز در سال 2020 داشته باشد که از پذیرش شکست مقابل جو بایدن دموکرات در انتخابات سوم نوامبر امتناع می کند.

او مانند همان بوقلمون، خواستار بازشماری آراء انتخابات در جورجیا و ویسکانسین شده و درست مانند قصه هویج، نتایج تغییری نکرد. این صحبت های جالب توجه ترامپ در رسانه اجتماعی محبوب او، توییتر دست به دست می چرخد و کاربران را به خنده انداخته است.

یکی از کاربران نوشته به نظر می رسد ترامپ پیش گویی کرده باشد.

کاربر دیگری نوشته است: هویج مساوی نارنجی، اذعان نکرد و خواستار بازشماری شد و نتایج تغییری نکرد. کاربر دیگری گفت: به عبارت دیگر، امتناع از پذیرش شکست دست کم از دو سال پیش طراحی شده بود. یک کاربر هم گفت: ترامپ بوقلمون 2020 است. امیدوارم در نهایت با ترامپ همان رفتاری شود که با هویج شد.

دونالد ترامپ امروز (سه شنبه) هم در مراسم سالانه عفو بوقلمون جشن شکرگزاری ملی در مراسم باغچه گل رز کاخ سفید شرکت خواهد کرد. از زمانی که انتخابات ریاست جمهوری به نفع جو بایدن اعلام شده، او حضورهای علنی معدودی داشته است.

بوقلمون های امسال به نام های ذرت و بلال، یکشنبه به هتل لوکس ویلارد اینترکانتیننتال در واشنگتن رسیدند و از عکاسان برای روز دوشنبه دعوت شد تا لحظات جنب و جوش این پرندگان را در اتاق هتل آنها ثبت کنند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "مراسم عفو بوقلمون ها در 2018، دستمایه تمسخر امروز ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم عفو بوقلمون ها در 2018، دستمایه تمسخر امروز ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید