تا به امروز تخلفی در استان همدان ندیده ایم

به گزارش وبلاگ ساعت، خبرنگاران/همدان مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور خطاب به مدیر جدید سازمان بهزیستی استان گفت: به مدیریت بهینه نیروی انسانی توجه کنید، سازمان بهزیستی را خوب و علمی معرفی کنید و کیفیت خدمات را ارتقاء دهید.

تا به امروز تخلفی در استان همدان ندیده ایم

کاظم نظم ده یکشنبه 20 مهرماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان همدان، اظهار کرد: الوند، مدیرکل سابق بهزیستی استان همدان نزدیک به سه دهه در سازمان بهزیستی منشأ خیر و برکت بوده و امروز بنده به نمایندگی از سازمان بهزیستی کشور قدردان و سپاسگزار وی هستم.

وی ادامه داد: در سازمان بهزیستی افرادی داریم که خیلی باسواد هستند اما مسئولیت قبول نمی نمایند چراکه مسئول شدن یعنی از تو سوال نمایند و کارت زیر ذره بین باشد اما الوند ویژگی و شجاعت پذیرش مسئولیت را دارد.

نظم ده با بیان اینکه تا به امروز تخلفی در استان همدان ندیده ایم، اعلام کرد: پرونده الوند را بی طرفانه آنالیز کردیم و او جزء بهترین مدیران ما در استان های کشور بود.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور در رابطه با علت جا به جایی مدیرکل بهزیستی استان همدان، گفت: مدیریت یک علم است و تغییرات من باب اساس علمی و مدیریتی بوده و این یک امر طبیعی است.

وی با بیان اینکه دکتر دیناری، مدیرکل جدید را بدون سوگیری انتخاب کردیم، اعلام کرد: گزینه های دیگر هم خیلی خوب بودند و براساس شاخص های علمی و مدیریتی آنالیز های لازم انجام شد و او را انتخاب کردیم.

نظم ده خطاب به مدیرکل جدید بهزیستی استان گفت: به مدیریت بهینه نیروی انسانی توجه کنید چراکه همدان پتانسیل بالایی در نیروی انسانی دارد، نیروهای همدان توانمند و کاربلد هستند، قدر آنها را بدانید و کارشناسی محور عمل کنید.

وی ادامه داد: استان همدان فضای خوبی دارد و کارها با همدلی، همکاری و تعامل انجام می گردد، این ارتباط را حفظ کنید و ما هم همه جانبه از شما حمایت می کنیم چراکه ذره ای عدم حمایت از شما به گروه هدف آسیب می رساند.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور در خاتمه یادآور شد: سازمان بهزیستی را خوب و علمی معرفی کنید، از نگاه سنتی خارج شوید، کیفیت خدمات را ارتقاء دهید، به سلامت اداری توجه و امور مانده را کامل کنید.

مدیرکل سابق بهزیستی استان همدان نیز اعلام کرد: در این مدت کوشش کردیم شاخص های اختصاصی و عمومی استان را ارتقاء بخشیم و دو سال پیاپی جزء دستگاه های برتر به اعتبار سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان بودیم.

حمیدرضا الوند ادامه داد: در این بازه زمانی که بنده در این سمت بودم سعی کردیم کارهای پژوهشی انجام دهیم و 10 پروژه پژوهشی ملی در حوزه مباحث سازمان انجام دادیم و یک پروژه ملی هم در حوزه توابخشی داشتیم.

وی اعلام کرد: در این مدت تمام ساختمان ادارات در شهرستان ها و تمام مهمانسراها را بازسازی و ترمیم نموده و سعی کردیم اعتبارات را تأمین و در راه درست هزینه کنیم.

الوند اضافه نمود: واحدهای اجتماعی در حوزه صدور مجوزهای ماده 26 را افزایش دادیم و امروز افتخار داریم مراکز مشاوره از 11 مرکز به 30 مرکز افزایش پیدا نموده و این یعنی دانش و آگاهی مردم استان همدان رشد نموده است.

وی تأکید کرد: در این 52 ماه تعداد کمپ ها و مهدهای کودک استان افزایش پیدا نموده و یک مرکز دیتا سنتر را راه اندازی کردیم که از بهترین مراکز دیتاسنتر غرب کشور است که می تواند به غرب ایران خدمات بدهد.

مدیرکل سابق بهزیستی استان همدان با بیان اینکه سازمان بهزیستی 170 ساختمان دارد، گفت: تمام این املاک و مستغلات را سازماندهی و مشخص تکلیف کردیم.

وی با بیان اینکه در ابتدای کار تعهد دادم 14 پروژه را انجام دهم، اعلام کرد: تمام کارهایی که برنامه ریزی شده بود، انجام شد و این به علت حمایت هایی بود که از سازمان بهزیستی انجام گرفت.

مدیرکل جدید بهزیستی استان همدان نیز با بیان اینکه خوشحالم که از خانواده دانشگاه علوم پزشکی چند صباحی را در سازمان بهزیستی هستم، گفت: امیدوارم با حمایت همه بتوانیم اقدامات آبرومندانه ای برای خدمت به جامعه هدف انجام دهیم.

دکتر مهدی دیناری با بیان اینکه بنده در دانشگاه علوم پزشکی کار تشکیلاتی کردم و اینجا هم یک کار تشکیلاتی و تیمی است و کار تیمی از عهده یک نفر بر نمی آید، اعلام کرد: مدیر باید هماهنگ نماینده باشد تا همه کارها به بهترین نحو انجام گردد و امیدوارم روزی که خداحافظی می کنیم امیدوارم عملکرد خوبی مانند الوند، مدیرکل سابق بهزیستی داشته باشم.

به گزارش وبلاگ ساعت، در خاتمه مراسم از حمیدرضا الوند، مدیرکل سابق بهزیستی استان همدان تقدیر به عمل آمد و دکتر مهدی دیناری به عنوان مدیرکل جدید معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تا به امروز تخلفی در استان همدان ندیده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا به امروز تخلفی در استان همدان ندیده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید