کوشش برای برطرف مشکل سربازی سیاوش یزدانی و حسین مرادمند

به گزارش وبلاگ ساعت، با وجود اعلام روز گذشته سازمان نظام وظیفه مبنی بر سرانجام مدت معافیت موقت سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند و اینکه دو بازیکن مذکور باید سریعا به خدمت سربازی اعزام شوند، اما باشگاه استقلال همچنان پیگیر برطرف این مشکل است. مسئولان باشگاه استقلال که بیانیه ای را در این خصوص صادر کردند، همچنان اعتقاد دارند خواسته شان درباره هردو بازیکن قانونی و امکان پذیر است.

کوشش برای برطرف مشکل سربازی سیاوش یزدانی و حسین مرادمند

استقلالی ها معتقدند مرادمند با تاییدیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ جزو بازیکنان در سطح ملی محسوب می گردد و با توجه به ثبت نامش در فهرست بازیکنانی که در مقدماتی جام جهانی امکان حضور دارند، می تواند طبق قوانین موجود تا 30 سالگی خدمت سربازی اش را به تعویق بیندازد که بر این اساس او 2 سال دیگر برای رفتن به سربازی زمان دارد.

بعلاوه سیاوش یزدانی هم به عنوان بازیکنی که دراردو های و بازی های گذشته تیم ملی فوتبال در انتخابی جام جهانی حضور داشته، 8 اسفندماه 30 سالگی اش تمام می گردد و استقلالی ها معتقدند اعزام این بازیکن در تاریخ یک اسفند و در شرایطی که همچنان می تواند از قانون نرفتن به خدمت تا 30 سالگی استفاده کند، کم لطفی در حق او است.

از طرف دیگر با توجه به بسته شدن پنجره جابجایی این دو بازیکن در هیچ نظامی دیگری نمی توانند به میدان بروند و به همین خاطر استقلالی ها مدعی اند خانه نشین شدن آن ها و به خصوص یزدانی ضربه به فوتبال شخصی این دو بازیکن و بعلاوه تیم ملی فوتبال است.

به همین علت مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال جلسات ویژه وکاری را با ارگان ها و نهاد های مختلف مربوطه برگزار نموده و با جدیت پیگیر حل مشکل یزدانی و مرادمند است. استقلالی ها بر این باور هستند که تعویق قانونی اعزام به خدمت یزدانی و مرادمند امکان پذیر و قابل تحقق است و به همین خاطر پیگیرند تا این مشکل را طی روز های آینده برطرف و مجوز بازی آن ها را در ملاقات های آینده دریافت نمایند.

منبع: فرارو

به "کوشش برای برطرف مشکل سربازی سیاوش یزدانی و حسین مرادمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای برطرف مشکل سربازی سیاوش یزدانی و حسین مرادمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید