دربی نقل وانتقالات؛ بازیکن مشترک فهرست فرهاد و یحیی

به گزارش وبلاگ ساعت، نام چند بازیکن در فهرست فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی برای فصل آینده مشترک است.

دربی نقل وانتقالات؛ بازیکن مشترک فهرست فرهاد و یحیی

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ساعت، پرسپولیسی ها بعد از 5 فصل قهرمانی در لیگ برتر ایران، این فصل هیچ جامی کسب نکردند. کوتاه ماندن دست سرخپوشان از جام سبب شد تا مسئولان این باشگاه خیلی زود در پی ساختن تیم خود برای لیگ بیست ودوم باشند. آن ها در اولین گام قرارداد مهدی ترابی ملی پوش را تمدید کردند و بعد با مرتضی پورعلی گنجی به توافق رسیدند. استقلالی ها هم که فصل رویایی ای را همراه با فرهاد مجیدی سپری کردند، کار خود را برای فصل آینده در بازار نقل وانتقالات شروع نموده اند. در فهرست فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی، نام چند بازیکن مشترک است که مدیران سرخابی رقابت جذابی برای جذب آن ها دارند.

هافبک ملی پوش در راه ایران

سعید عزت اللهی که از وایله دانمارک با قرارداد قرضی راهی الغرافه قطر شده بود، در سرانجام لیگ ستارگان قراردادش با این تیم به سرانجام رسید و به وایله بازگشت. تیم او در دانمارک به دسته پایین تر سقوط نموده و عزت اللهی که با وایله قرارداد دارد، نمی خواهد در این تیم بماند. نام شماره 6 تیم ملی در فهرست استقلال است و فرهاد مجیدی، علاقه زیادی به جذب این هافک ملی پوش دارد.

پرسپولیسی ها اما برای پست هافبک دفاعی اولویتشان جذب دیگر هافبک ملی پوش، احمد نوراللهی و تمدید قرارداد با میلاد سرلک است. اگر هر کدام از این دو بازیکن نتوانند با پرسپولیس به توافق برسند، جذب عزت اللهی برای سرخپوشان در اولویت قرار می گیرد.

همه ستاره لیگ را می خواهند

سعید صادقی هافبک گل گهر سیرجان، فصل خوبی را در این تیم سپری کرد و فعلا فزونین پاسور لیگ است. درخشش صادقی در گل گهر سبب شد تا چند تیم لیگ فزونی از جمله استقلال و پرسپولیس خواستار به خدمت گرفتن او باشند. صادقی انتخاب تیم فصل آینده خود را به سرانجام فصل محول نموده است و می خواهد راهی تیمی گردد که در سال جام جهانی بتواند او را به لباس تیم ملی برساند. علاوه بر استقلال و پرسپولیس، سایر مدعیان لیگ هم هافبک خلاق گل گهر را می خواهند و امیر فلعه نویی هم که قراردادش را با سیرجانی ها تمدید نموده، امیدوار است بتواند او را در تیم خود حفظ کند.

کاپیتان تیم امید در رادار سرخابی ها

یاسین سلمانی کاپیتان تیم امید مورد توجه هر دوتیم پرطرفدار مرکز قرار گرفته است. سلمانی که در سپاهان توپ می زند، علاوه بر استقلال و پرسپولیس، پیشنهاد تمدید قرار داد با سپاهان را هم در جیب دارد. سلمانی هم مانند سعید صادقی منتظر سرانجام لیگ است تا تصمیم خود را برای فصل بعد بگیرد.

محمد خدابنده لو هم دیگر بازیکنی است که در فهرست فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی نامش دیده می گردد. سرخابی های مرکز اگر نتوانند با گزینه های اصلی خود در پست هافبک دفاعی به توافق برسند، سراغ هافبک ذوب آهنی می فرایند و او را جذب خواهند کرد. استقلال هم احتمالا چنین برنامه ای برای جذب این برنامه دارد.

کاوه رضایی هم می خواهد در سال جام جهانی به فوتبال ایران بازگردد و شنیده می گردد نام او هم در فهرست هر دو سرمربی دیده می گردد. البته پرسپولیسی ها اولویت اولشان در خط حمله، جذب سجاد شهباززاده است و اگر نتوانند مهاجم فرصت طلب سپاهان را به خدمت بگیرند، سراغ رضایی می فرایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دربی نقل وانتقالات؛ بازیکن مشترک فهرست فرهاد و یحیی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی نقل وانتقالات؛ بازیکن مشترک فهرست فرهاد و یحیی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید