صندلی چهارم هندبال کیش در لیگ برتر بانوان اتفاق بزرگی است

به گزارش وبلاگ ساعت، پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان که از روز 3 آبان با حضور تیم های گازگچساران، تأسیسات دریایی تهران، ذوب آهن اصفهان، اشتاد سازه مشهد، هواپیمایی کیش ایر، شهید شاملی کازرون، ارشیا شید طرقبه شاندیز و فولاد مبارکه سپاهان شروع شده بود، به نیم فصل رسید و نماینده کیش در صندلی چهارم نهاده شد.

صندلی چهارم هندبال کیش در لیگ برتر بانوان اتفاق بزرگی است

سحر فرجی در خصوص رقم خوردن این موفقیت گفت: تیمی که در اختیار بنده نهاده شد استخوابندی تیمی است که در رقابت های امیدهای ایران عنوان قهرمانی کشور را تابستان سالجاری به خود اختصاص داد و با تصمیم درست مسئولان جزیره کیش قرار شد در لیگ برتر شرکت کنیم.حمایت هایی که مسئولان جزیره کیش خصوصا دکتر غلامحسین مظفری، دکتر امیری خراسانی و خانم دکتر شرف بافی داشتند باعث شد بتوانیم در این مسابقات با تیمی جوان که تاحدودی با تجربه هم شده بود به این موفقیت برسیم.

وی در خصوص شرایط فنی تیم در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: برای این مسابقات دو بازیکن اصلی تیم مصدوم بودند و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم اما امیدواریم که با کوشش دکتر گودرزی پزشک تیم بتوانند هر چه سریعتر سلامتی کامل شان را به دست آوردند و تیم را همراهی نمایند.

فرجی در خصوص ارزیابی اش از نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر گفت: روز 13 دیماه در آغاز نیم فصل دوم با تیم شهید شاملی شیراز بازی داریم که اگر بتوانیم به پیروزی برسیم به رده سوم جدول رده بندی صعود خواهیم کرد. البته ما در نیم فصل اول هم با قرار دریافت در رده چهارم و بالاتر از تیم های پرسابقه ای مثل ذوب آهن و سپاهان کار بزرگی انجام دادیم که امیدوارم در نیم فصل دوم بتوانیم این موقعیت را حفظ کنیم.

سرمربی تیم هندبال کیش ایر در سرانجام گفت: به خاطر حمایت هایی که از تیم انجام شده باید از دکتر غلامحسین مظفری رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر محمد تقی امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، خانم دکتر شرف بافی مدیرعامل هواپیمایی کیش ایر و رئیس هیأت هندبال تقدیر و تشکر کنم و امیدوار باشم که این حمایت ها در آینده هم ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "صندلی چهارم هندبال کیش در لیگ برتر بانوان اتفاق بزرگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندلی چهارم هندبال کیش در لیگ برتر بانوان اتفاق بزرگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید