خرید بلیط هواپیما برای طبیعت گردی

به گزارش وبلاگ ساعت، تنوع بالایی که در طبیعت وجود دارد نظر بسیاری از هواداران طبیعت گردی ایرانی و خارجی را به خود جلب نموده است. بسیاری از افرادی که به صورت حرفه ای طبیعت گردی را دنبال مینمایند و هر ماه چند روزی را به طبیعتگردی اختصاص میدهند با خرید بلیط هواپیما برای طبیعت گردی کوشش مینمایند تا خود را از گشت و گذار در دور دست ترین طبیعت های بکر ایران نیز محروم ننمایند و چند روزی را به گشت و گذار در این بخش های طبیعت سپری نمایند، از این رو اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که منطقه ها طبیعی محل زندگیتان برایتان تکراری شده و قصد دارید تا با سفر به سایر شهرهای ایران از طبیعت آنها نیز استفاده کنید پیشنهاد میکنیم تا پایان با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید.

خرید بلیط هواپیما برای طبیعت گردی

برای طبیعتگردی در ایران به چه مقاصدی می توانیم بلیط هواپیما بگیریم؟

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که علاقه مندان به طبیعتگردی دارند، این است که برای چه مقاصدی در ایران میتوان از خدمات بلیط هواپیما ویژه طبیعت گردی استفاده نمود. در پاسخ به این سوال باید گفت که مقاصد بسیار زیادی در ایران وجود دارند که شما میتوانید با خرید بلیط هواپیما برای آنها از طبیعت بکری شهر مذکور تماشا کنید، در ادامه فهرستی از شهرهایی که امکان خرید بلیط هواپیما برای طبیعت گردی در آنها فراهم است را برای شما در نظر گرفته ایم.

کوه دماوند

کوه دماوند را میتوان مطرح ترین جاذبه طبیعی ایران دانست. برای بازدید از این کوه میبایست به تهران سفر کنید. از بسیاری از شهرهای دارای فرودگاه کشور میتوانید بلیط هواپیما به سمت تهران را تهیه نموده و به این شهر سفر کنید.

دشت ترکمن صحرا

ترکمن صحرا یکی از وسیع ترین منطقه ها طبیعی ایران از نظر وسعت را در بر گرفته است به نوبه ای که از آن به عنوان مرز طبیعی ایران و تعدادی از کشورهای اطراف ناحیه شمالی ایران نیز یاد میگردد. برای رسیدن به این دشت وسیع میتوانید به وسیله خرید بلیط هواپیما به سمت گرگان ابتدا به این شهر رفته و پس از آن از دشت ترکمن صحرا بازدید کنید.

جنگل ماسال و آبشار لاتون

ناحیه شمالی ایران برای هر ایرانی یک محل تفریحی و گردشگری مجذوب نماینده به شمار میرود، جنگل ماسال و آبشار لاتون یکی از جمله پایه ثابت ترین منطقه ها گردشگری شمال ایران به شمار می رود که هر ماه تعداد زیادی از علاقه مندان به طبیعتگردی به بازدید از آن میروند. اگر مایلید تا در یک آخر هفته به بازدید از جنگل ماسال بپردازید میتوانید با خرید بلیط هواپیما ویژه طبیعت گردی به مقصد گیلان، از این جاذبه گردشگری طبیعی ایران نیز بازدید کنید. بعلاوه با سفر به گیلان این امکان را خواهید داشت تا از آبشار لاتون که لقب بلندترین آبشار گیلان را نیز به خود اختصاص داده است بازدید کنید.

طرقبه مشهد

دره ارغوان طرقبه مشهد یکی از جمله دره های سرسبز موجود در شهر مشهد بوده و این امکان را برای علاقه مندان ایجاد نموده است تا ضمن زیارت از حرم امام رضا (ع) بتوانند یک طبیعت گردی منحصر به فرد را نیز تجربه نمایند. برای بازدید از این جاذبه گردشگری میتوانید بلیط هواپیما به مقصد مشهد را خریداری نموده و از آنجا به وسیله سرویس هایی که شما را به طرقبه مشهد می رسانند به این دره زیبا برسید.

آبشار مارگون

به آبشارها علاقه مند هستید؟ سفر به استان فارس و شهر شیراز میتواند از چند منظر برای شما یک سفر عالی به حساب آید. اگر برای طبیعت گردی تنها آخر هفته ها را فرصت دارید ولی مایلید تا طبیعت های شهرهای دیگر ایران را هم مشاهده کنید پیشنهاد میکنیم با خرید بلیط هواپیما برای طبیعت گردی به شیراز سفر کنید. با سفر به شیراز ضمن بازدید از شاه چراغ میتوانید به آبشار مارگون رفته و از این آبشار تماشای که به عنوان یکی از بلندترین آبشارهای چشمه ای دنیا نیز شناخته می گردد نیز تماشا کنید.

جزیره قشم

جزیره قشم نیز یکی دیگر از منطقه ها پرطرفدار برای علاقه مندان به طبیعت گردی است. این جزیره که از جمله جزایر هرمزگان به شمار میرود دارای فرودگاه بود و شما به راحتی میتوانید از بسیاری از شهرهای ایران با خرید بلیط هواپیمای قشم به این جزیره سفر نموده و از جاذبه های گردشگری موجود در این جزیره مانند جنگل حرا، غار خربس، غار نمکدان و جزایر ناز بازدید کنید.

کویر گردی در دشت کویر و دشت لوت

علاقه مندانی که به کویر گردی علاقه دارند بی شمارند. اگر شما هم از جمله این دسته از افراد هستید که مایلید یک شب به یادماندنی را در کویر سپری نموده و ستاره ها را در شرایطی که آلودگی هوایی وجود ندارد مشاهده کنید، میتوانید به هر یک از دو کویر موجود در ایران مراجعه کنید. دشت کویر در فاصله 300 کیلومتری از جنوب شرقی استان تهران واقع شده است. اگر مایلید تا چالش کمتری در رسیدن به دشت کویر داشته باشید میتوانید با خرید بلیط هواپیما برای طبیعت گردی به سمت اصفهان ابتدا به این شهر سفر نموده و سپس خود را به دشت کویر برسانید.

دشت لوت دیگر کویر ایران است که محدوده وسیعی را به خود اختصاص داده و از سه استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و کرمان میتوان به آن دسترسی داشت. در صورتی که قصد بازدید از این کویر ایران را دارید میتوانید با خرید بلیط هواپیما طبیعتگردی به هر یک از این سه استان، طی 24 ساعت از این کویر بازدید نموده و به محل زندگی خود بازگردید.

مزایای سفر هوایی به طبیعت ایران

یکی از جمله مزایای سفر هوایی به طبیعت ایران بدون شک صرفه جویی در زمان است. شما این امکان را خواهید داشت تا حتی در یک روز با استفاده از هواپیما به شهر مورد نظر رفته، از طبیعت بکر آن تماشا نموده و مجددا با هواپیما به شهر مقصد خود بازگردید.

از دیگر مزایای سفر هوایی به طبیعت ایران میتوان صرفه جویی در هزینه های جانبی اشاره نمود. باتوجه به طولانی بودن زمان رسیدن به مقاصد با استفاده از خودرو شخصی، اتوبوس و حتی قطار، هزینه های جانبی ریز و درشت دیگری به شما تحمیل خواهد شد که با توجه به اینکه سفرهای هوایی معمولا در ظرف چند ساعت انجام می شوند این هزینه های جانبی به نزدیک صفر می رسند.

صرف تایم بیشتر برای طبیعتگردی از دیگر مزایای سفر هوایی به طبیعت های ایران است. در سفرهای هوایی مدت زمان کمی در مسیر خواهید بود، خستگی راه کمتری را متحمل خواهید شد و در نتیجه زمان و انرژی بیشتری برای لذت بردن از طبیعتگردی خود در اختیار خواهید داشت.

بلیط هواپیما برای طبیعتگردی را از کجا بخریم؟

وبلاگ ساعت یکی از جمله معدود وبسایت هایی است که خدمات فروش بلیط هواپیما برای طبیعت گردی را ارائه مینماید. شما میتوانید به راحتی به وسیله این وب سایت بلیط هواپیما خود به مقصد مورد نظر را بخرید. برای این منظور کافی است تنها مبدا و مقصد سفر خود را معین نموده تا فهرست پروازها به همراه شرایط و روزهای آن برای شما نمایش داده و امکان خرید و رزو آنها برای شما میسر گردد.

منبع: الی گشت

به "خرید بلیط هواپیما برای طبیعت گردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید بلیط هواپیما برای طبیعت گردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید