حمید مطهری: دربی 97 در کتاب تاریخ فوتبال ایران ثبت خواهد شد

به گزارش وبلاگ ساعت، حمید مطهری در نشست خبری پیش از ملاقات مقابل استقلال در هفته هشتم لیگ برتر شرکت کرد.

حمید مطهری: دربی 97 در کتاب تاریخ فوتبال ایران ثبت خواهد شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ساعت، حمید مطهری در خصوص این ملاقات گفت: سلام می کنم به طرفداران فهیم باشگاه پرسپولیس، فردا یک بازی خیلی خاص داریم که در کتاب تاریخ فوتبال ایران ثبت خواهد شد. خیلی مهم است که قوائد فوتبال در این بازی رعایت گردد و بتوانیم یک حس خوب به بینندگان و طرفداران دو تیم ارائه دهیم. تمرینات خیلی خوبی بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان انجام دادیم. به بچه ها تبریک می گویم. یک گروه مبارز و جنگجو هستیم که از در کنار هم بودن لذت می بریم و خودمان را آماده یک نبرد تمام عیار کردیم.

وی اضافه نمود: امروز آخرین جلسه بررسی خودمان را در خصوص استقلال داریم. در خصوص جزییات نمی خواهم شرحات زیادی ارائه دهم و روز شنبه به وضوح این موضوع را در زمین خواهید دید. دوست داریم یک فوتبال قابل احترام همراه سه امتیاز داشته باشیم. این سه امتیاز خیلی برای طرفدار و ما مهم است. می خواهیم یک فوتبال تماشاگرپسند ارائه دهیم که طرفداران از دیدنش لذت ببرند.

مربی پرسپولیس در مور غیبت یحیی گل محمدی در نشست خبری شرح داد: آقای گل محمدی بابت عدم حضور در نشست عذرخواهی کردند چرا که به علت کسالت نتوانست به نشست بیاید و من هم به نوبه خودم از اصحاب رسانه عذرخواهی می کنم.

مطهری در خصوص حواشی ایجاد شده قبل از بازی میان مدیران دو باشگاه گفت: این سوال قشنگی نیست و راجع به این موضوع خیلی می توانم صحبت کنم و صحبت های زیادی هم دارم ولی خودم را وارد این ماجرا نمی کنم چرا که احساس می کنم اگر وارد این موضوع شوم باعث خوشحالی تیم حریف خواهم شد. ما همیشه سعی داریم حرف هایمان را در زمین مسابقه بزنیم. یکی از بزرگان هم صحبتی داشت که اگر می خواهید خواب هایتان تعبیر گردد باید اول از خواب بیدار شوید.

وی در خصوص مصدومان تیمش هم شرح داد: ما سیدجلال حسینی و احسان پهلوان را برای این بازی قطعاً در اختیار نداریم و شرایط کمال کامیابی نیا هم امروز معین خواهد شد. باید جواب MRI او بیاید تا معین گردد اندازه مصدومیتش چقدر است و می توانیم از او استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حمید مطهری: دربی 97 در کتاب تاریخ فوتبال ایران ثبت خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمید مطهری: دربی 97 در کتاب تاریخ فوتبال ایران ثبت خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید