برنده دربی تیمی است که تمرکز و جنگندگی بیشتری داشته باشد

به گزارش وبلاگ ساعت، تهران (پانا) - رئیس دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال عوامل اصلی فزونی در دربی را تمرکز و جنگندگی بالا می داند و معتقد است با این فاکتورها احتمالا پرسپولیس برنده دربی خواهد بود.

برنده دربی تیمی است که تمرکز و جنگندگی بیشتری داشته باشد

نیما نکیسا در گفت وگو با پانا، درباره دربی شماره 97 شهر تهران که قرار است عصر امروز در استادیوم آزادی بین تیم های استقلال و پرسپولیس برگزار گردد، گفت: دربی یک بازی کاملا فرق دارد که به هیچ عنوان به جایگاه و نتایجی که تیم ها کسب نموده اند ارتباط ندارد. در دربی تیمی برنده خواهد بود که اولا جنگنده باشد و دوم اینکه از تمام موقعیت های خود به نحو احسن استفاده کند. البته ممکن است در این بازی بازیکنان هر دو تیم انگیزه خود را از دست بدهند به این خاطر که دربی سال جاری بدون حضور تماشاگر برگزار می گردد، فوتبال بدون تماشاگر معنا و مفهوم ندارد اما متاسفانه به علت شرایطی که الان حاکم است و سلامتی باید در اولویت باشد این بازی بدون تماشاگر است. طبیعی است که عدم حضور تماشاگران ممکن است انگیزه بازیکنان هر دو تیم را کاهش دهد.

وی در خصوص شرایط استقلال در آستانه دربی اظهار کرد: به نظرم تساوی استقلال در چهار بازی گذشته علت بر این نیست که در این بازی هم نتیجه نمی گیرد؛ همانطور که گفتم این بازی ربطی به نتابج ندارد. استقلال از آن دسته تیم هایی است که سال جاری از بازیکنان خارجی خود بیشترین استفاده را برده و با تمرین بیشتر به هماهنگی رسیده است. من فکر می کنم این تیم نمایش خوبی داشته البته که بعضی ایرادها وارد است اما به طور کلی خوب ظاهر شده است.

پیشکسوت پرسپولیس بعلاوه به شرایط پرسپولیس اشاره نمود و گفت: پرسپولیس در بازی قبلی خود پیروز میدان شد و فکر می کنم به شرایط آرمانی نزدیک شد. متاسفانه تیم در ابتدای لیگ سال جاری انتظارات را برآورده نکرد اما بازی با نفت مسجد سلیمان و رجحان برابر این تیم شرایط را تغییر داد. با وجود عدم ناهماهنگی که وجود داشت پرسپولیس بازی خوبی به نمایش گذاشت.

رئیس دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال بعلاوه در خصوص ساختار مدیریتی پرسپولیس عنوان نمود: وقتی باشگاه سیستمی هدفمند و مدیریتی معین داشته باشد بازیکن و کادر فنی هم می داند مدیرعاملش چه کسی است و در این شرایط مدیریت باشگاه با تیم تطبیق بیشتری دارد. اکنون می بینیم وزیر ورزش برای مدیریت استقلال فردی بسیار کاربلد مثل مصطفی آجرلو را به کار گرفت. با وی کار نموده ام و اطمینان دارم با توجه به توانایی هایش و مدیریت کلان در سیستم باشگاهداری کشور می تواند شرایط بهتری برای استقلال ایجاد کند. از طرفی این روزها می بینم مجید صدری عاشقانه برای پرسپولیس کار نموده و تمام تلاشش را برای بهبود شرایط تیم به کار می گیرد.

نکیسا اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس باید هر چه سریعتر به لحاظ مدیریتی معین تکلیف گردد؛ حق بازیکنان و سرمربی تیم است که بدانند با چه کسی طرف هستند و مدیریت باشگاه برعهده کیست؟! مجید صدری می تواند به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب گردد. شنیدم خیلی مواقع از جیب هزینه های تیم را تأمین می نماید. خیلی خوب است هر چه سریع تر باشگاه پرسپولیس به ثبات مدیریتی برسد.

وی بعلاوه در پاسخ به این سوال که شانس تیم ها در بازی امروز چقدر است، عنوان نمود: دربی کاملا غیرقابل پیش بینی است، به نظر من هر تیمی که تمرکز بالا و جنگندگی داشته باشد می تواند به عنوان برنده این ملاقات از زمین مسابقه بیرون بیاید. با این شرایط فکر می کنم پرسپولیس شانس بیشتری دارد البته امیدوارم هر دو تیم در ابتدا نمایش قابل قبولی ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "برنده دربی تیمی است که تمرکز و جنگندگی بیشتری داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنده دربی تیمی است که تمرکز و جنگندگی بیشتری داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید