خبرنگاران طرح غربالگری کرونا برای 27 هزار خانوار روستایی در فسا اجرا شد

به گزارش وبلاگ ساعت، شیراز-خبرنگاران- مسوول ستاد گسترش شبکه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: به همت بهورزان و پرسنل مراکز بهداشتی - درمانی روستایی این شهرستان، در قالب طرح غربالگری کرونا 27 هزار خانوار روستایی به صورت تلفنی مورد ارزیابی قرار گرفتند .

خبرنگاران طرح غربالگری کرونا برای 27 هزار خانوار روستایی در فسا اجرا شد

سحر کرم نژاد، پنجشنبه به وبلاگ ساعت گفت: در اجرای این طرح، تقریبا با همه خانوارهای روستایی شهرستان فسا تماس گرفته شده است و اگر خانواری از قلم افتاده با مرکز مشاوره کرونای دانشگاه علوم پزشکی این شهر به شماره تلفن 07153314200 تماس گرفته تا هدایت ها و توصیه های لازم در این زمینه انجام گردد.

وی اضافه نمود: در شهر فسا نیز طرح غربالگری کرونا با همکاری کارشناسان بهداشتی و مراقبین سلامت در حال اجراست.

او بیان نمود: هدف از اجرای این طرح، شناسایی موارد مشکوک و بیمار، همچنین ارایه آموزش و مشاوره تلفنی به عموم مردم است.

کرم نژاد ادامه داد: همچنین مردم می توانند با مراجعه به سامانه خودمراقبتی کرونا به نشانی salamat.gov.ir و پاسخ به پرسش های ساده غربالگری بیماری کووید19، نظام سلامت کشور را در پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه برای مقابله با بیماری کرونا کمک دهند.

شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

بر اساس آخرین آماری که عصر امروز (بیست و نهم اسفند98) اعلام شد، با شناسایی 21 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس شمار مبتلایان به این بیماری در این استان به 407 نفر رسیده است و تعداد افرادی که در فارس جان خود را بر اثر ابتلای به ویروس کووید 19 از دست داده اند، 13 نفر ثبت شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران طرح غربالگری کرونا برای 27 هزار خانوار روستایی در فسا اجرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح غربالگری کرونا برای 27 هزار خانوار روستایی در فسا اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید