رئیس بیمارستان ساسان: ترخیص جانباز با نظر پزشک متخصص بود، بیمه درمان تکمیلی جانبازان سقفی ندارد

به گزارش وبلاگ ساعت، رئیس و مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی ساسان ترخیص اجباری و یا تکمیل سقف هزینه های درمانی یکی از جانبازان معزز را تکذیب کرد و گفت: بر اساس قانون، خدمات بیمه درمان تکمیلی جانبازان بدون سقف ارائه می گردد.

رئیس بیمارستان ساسان: ترخیص جانباز با نظر پزشک متخصص بود، بیمه درمان تکمیلی جانبازان سقفی ندارد

به گزارش فارس، افشین مقصودی در خصوص خبر ترخیص اجباری یکی از جانبازان در فارس گفت: این جانباز عزیز تقریباً 3 ماه و نیم در این بیمارستان بستری بودند و با نظر پزشکان متخصص و فوق تخصص بیمارستان مرخص شده اند.

مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی ساسان در خصوص اینکه ادعا شده سقف بیمه این جانباز پر شده است و به همین علت بیمارستان ایشان را ترخیص نموده است، گفت: همسر ایشان به دفتر من مراجعه کردند و این موضوع را عنوان کردند، در حضور چند نفر که در دفتر من بودند به ایشان گفتم که این موضوع صحت ندارد و بیمه درمان جانبازان عزیز بدون سقف است و اینکه این موضوع در رسانه ها مطرح شد، موجب تعجب است.

مقصودی ادامه داد: هدایت لازم به همسر این جانباز ارائه شد که اگر مسئله احتمالی در سلامتی ایشان بروز کرد، اقدامات لازم را انجام دهند و تأکید کردم که در صورت احتیاج، بیمارستان ساسان آماده ارائه خدمات درمانی به ایشان است.

مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی ساسان اضافه کرد: این جانباز از نظر سلامتی و نظر پزشکان هم اکنون احتیاجی به بستری ندارد و روز گذشته نیز که با ایشان تماس گرفته شده از نظر مسائل پزشکی مسئله ای نبوده و در صورت احتیاج نیز همه بیمارستان های بنیاد ایشان را پذیرش خواهند کرد.

وی تأکید کرد: بیمه تکمیلی جانبازان سقفی ندارد و همه امکانات درمانی و دارویی به صورت رایگان در اختیار ایشان قرار گرفته است و حتی هزینه اتاق خصوصی، همراه بیمار و پذیرایی ایشان که در تعهد بیمه نیز نبوده است را بیمارستان پرداخت نموده است.

منبع: عصر ایران

به "رئیس بیمارستان ساسان: ترخیص جانباز با نظر پزشک متخصص بود، بیمه درمان تکمیلی جانبازان سقفی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس بیمارستان ساسان: ترخیص جانباز با نظر پزشک متخصص بود، بیمه درمان تکمیلی جانبازان سقفی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید