زوار: هوگو های الکترونیکی تبدیل به یک معضل شده است، می توانیم 3 سهمیه المپیکی بگیریم، به جوانان مان افتخار می کنیم

به گزارش وبلاگ ساعت، سرمربی تیم لوازم خانگی کن گفت: برخی تیم ها ملی پوشان زیادی دارند، اما ما به جوانانمان افتخار می کنیم که برابر ملی پوشان باتجربه بهترین عملکردشان را ارائه می کنند.

زوار: هوگو های الکترونیکی تبدیل به یک معضل شده است، می توانیم 3 سهمیه المپیکی بگیریم، به جوانان مان افتخار می کنیم

محمدرضا زوار سرمربی تیم تکواندو لوازم خانگی کن در گفت و گو با ، گفت: با توجه به قرعه ای که داشتیم در هفته پنجم استراحت کردیم و 2 بازی با یزدان گیلان و مهاجرین افغان انجام دادیم که خوشبختانه به پیروزی رسیدیم. امیدواریم روند برد های ما ادامه داشته باشد و در هفته های آینده که باید به مصاف تیم های مدعی برویم، مصدومیت گریبان گیر بازیکنان ما نشود و با تیم جوانی که داریم در این بازی ها هم به پیروزی برسیم.

زوار در ادامه گفت: حضور در لیگی مانند تکواندو که امسال هجدهمین دوره آن برگزار می شود، نیاز به سرمایه گذاری دارد و تیم هایی که در رده های های پایه سرمایه گذاری کردند، دستشان پر است و با بازیکنان جوان و ریسک پذیری که دارند بازی های زیبایی را به نمایش می گذارند و علاوه بر بالا بردن سطح لیگ به تیم های ملی هم کمک زیادی می کنند.

او در واکنش به انتقاداتی که از زمانبندی لیگ برتر تکواندو مطرح می شود گفت: یکی از انتقاد هایی که نسبت به این دوره داشتیم این بود که ما 6 ماه زمان را از دست دادیم و این باعث فشرده برگزار شدن بازی ها می شود و ریسک آسیب دیدگی بازیکنان را بالاتر می برد. امیدوارم با تجربه چند ساله ای که در برگزاری لیگ تکواندو داریم، مسئولان برگزار کننده لیگ برای ادوار بعدی، از 3 ماه نخست سال اقدام کنند تا لیگ ظرف مدت 9 ماه برگزار شود.

سرمربی تیم لوازم خانگی کن اضافه کرد: اصلی ترین مشکل لیگ امسال هوگو های الکترونیکی است که برای تیم ها تبدیل به معضل شده، زیرا با استاندارد های هوگو های اصلی فاصله زیادی دارد و کار ما را سخت کرده است.

زوار مطرح نمود: برخی تیم ها ملی پوشان زیادی دارند و اصلی ترین رقبای ما محسوب می شوند. ما نیز به جوانان و سرمایه های تیم خودمان افتخار می کنیم، مسلما بازیکنان جوان تیم ما در برابر ملی پوشان باتجربه بهترین عملکردشان را ارائه خواهند داد و ثابت می کنند که ما در تکواندو و به ویژه در تیم کن جوانان شایسته ای داریم.

او در خصوص عملکرد تیم نیرو های مسلح کشورمان در المپیک نظامیان جهان گفت: با برنامه ریزی که از پیش انجام شده بود، باید از 3 بازیکن کادری در تیم استفاده می کردیم و می دانستیم که این موضوع شانس کسب مدال ما را پایین می آورد زیرا میدانی مانند المپیک نظامیان برای بازیکنان کادری بسیار سخت و سنگین است. با این وجود 5 بازیکن دیگر ما 4 مدال گرفتند اما متاسفم که نتوانستیم طلا بگیریم. از طرف دیگر بسکمک از کشور ها با بازیکنان رنک دار خود در این رقابت ها شرکت کردند و این موضوع هم کار را برای ما سخت تر کرد. امیدوارم با برنامه ریزی دقیق تر و تمرینات بیشتر بتوانیم در دوره های بعدی این مسابقات نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی تیم لوازم خانگی کن در خاتمه اضافه کرد: به اعتقاد من قطعا سهمیه المپیک خواهیم گرفت. وضعیت هادی پور برای کسب سهمیه بهتر از مردانی و حسینی است. امیدوارم مردانی بتواند در تورنمنت کرواسی و فینال گرندپری پیروز عمل کند و 3 سهمیه ممکن را کسب کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "زوار: هوگو های الکترونیکی تبدیل به یک معضل شده است، می توانیم 3 سهمیه المپیکی بگیریم، به جوانان مان افتخار می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زوار: هوگو های الکترونیکی تبدیل به یک معضل شده است، می توانیم 3 سهمیه المپیکی بگیریم، به جوانان مان افتخار می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید