فخری: ایران در 31 رشته بازی های آسیایی حضور پیدا می نماید، حضور بانوان در 2 رشته تیمی

به گزارش وبلاگ ساعت، سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی بیان کرد ایران با 31 رشته در بازی های آسیایی 2022 حضور پیدا می نماید.

فخری: ایران در 31 رشته بازی های آسیایی حضور پیدا می نماید، حضور بانوان در 2 رشته تیمی

به گزارش وبلاگ ساعت، پیمان فخری در خصوص مشخص تکلیف رشته های اعزامی به بازی های آسیایی اعلام کرد: 31 رشته به بازی های آسیایی اعزام می شوند. پنج رشته اسکواش (بانوان)، بدمینتون، تنیس (بانوان)، سه گانه (مردان) و سوارکاری به 26 رشته قبلی اضافه شدند.

او در خصوص این که بانوان در چه رشته های تیمی شرکت می نمایند؟ گفت: بسکتبال سه نفره و کبدی دو رشته تیمی هستند که بانوان شرکت می نمایند. با توجه به آمار و ارقام به این جمع بندی رسیدند این دو رشته تیمی اعزام شوند، اما قطعا حضور بانوان بیش تر از دوره های قبل خواهد بود و در 22 رشته بانوان حضور خواهند داشت.

فخری در پاسخ به این پرسش که محتمل است رشته دیگری به این 31 رشته اضافه گردد؟ تاکید نمود: فکر نمی کنم دیگر اتفاقی بیفتد. با توجه به ارزیابی ای که داریم اینکه رشته ای اضافه گردد، احتمالش کم است. ستاد آنالیز کرد اعزام تیم بانوان هندبال و والیبال 7 میلیارد هزینه خواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که بلاتکلیفی تعداد زیادی از فدراسیون ها نگران نماینده نیست؟ توضیح داد: نگران نماینده هست. مطمئنم تعداد زیادی تا خاتمه سال مشخص تکلیف می شوند. مانند تکواندو، بسکتبال و تیراندازی.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فخری: ایران در 31 رشته بازی های آسیایی حضور پیدا می نماید، حضور بانوان در 2 رشته تیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فخری: ایران در 31 رشته بازی های آسیایی حضور پیدا می نماید، حضور بانوان در 2 رشته تیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید