ماجدی : گیلان فوتبالیست های بزرگی داشته و دارد

به گزارش وبلاگ ساعت، خبرگزاری خبرنگاران- سرپرست فدراسیون فوتبال تاکید نمود تمام توان خود را برای بازسازی زیر ساخت های فوتبال در استان های کم برخوردار و به ویژه گیلان خواهم گذاشت.

ماجدی : گیلان فوتبالیست های بزرگی داشته و دارد به گزارش سرویس ورزشی وبلاگ ساعت؛ساعاتی پیش میرشاد ماجدی که برای شرکت در مراسم یادبود سیروس قایقران وارد گیلان شد. در ابتدای ورود به استان به ملاقات مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان رفت و مورد استقبال جهانبخش آرمان نهاده شد.

مدیرکل کل ورزش و جوانان در این ملاقات ضمن خیر مقدم به ماجدی گفت: بسیار خرسندیم که فدراسیون فوتبال در دست یک فوتبالی افتاد، گیلان در حوزه فوتبال از لحاظ زیر ساخت ورزشی بسیار ضعیف است.تمام کوشش خود را به کار خواهیم گرفت تا از هر جا که بتوانیم یاری بگیریم و زیر ساخت استان را به جایگاه مطلوبی برسانیم. هم اکنون سکوی روبروی جایگاه انزلی رو به اتمام است و نور ورزشگاه انزلی نصب شده، نصب دکل ها و نور ورزشگاه پوریای ولی تالش هم به اتمام رسید در مدت بسیار کوتاهی نور ورزشگاه مجموعه ورزشی وحدت آستارا به اتمام می رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزود :ورزشگاه عضدی رشت هم چمن مصنوعی آن برچیده شده و در حال آغاز ساخت و استاندارد سازی آن هستیم.

آرمان افزود :استان گیلان استان صنعتی نیست اما دارای استعدادهای فراوانی است، 30٪؜ ترکیب اصلی تیم ملی ایران گیلانی هستند.

وی اعلام آمادگی خود برای اهدای زمین مناسب برای ساخت ساختمان هیئت فوتبال استان را بیان کرد و از فدراسیون خواست تا یاری ویژه ای برای پروژه فوق انجام دهد.

سید میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در ملاقات با جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت:بسیار خرسندم که در استان گیلان حضور دارم استان گیلان فوتبالیستهای بزرگی داشته و دارد که زنده یاد سیروس قایقران یکی از آنها بود که امروز به احترام این مرد بزرگ برای شرکت در سالگردش به گیلان آمدم.

سرپرست فدراسیون فوتبال افزود: تمام توان خود را برای بازسازی زیر ساخت های فوتبال در استانهای کم برخوردار و به ویژه گیلان خواهم گذاشت.

وی در خصوص احداث ساختمان هیئت فوتبال گیلان اشاره نمود :هیئت فوتبال نگین انگشتر فوتبال گیلان است و باید از لحاظ ساختمان و زیر ساخت در جایگاه خوبی باشد.

ماجدی افزود :من هم تمام توان خود را برای ساخت هیئت فوتبال میگذارم و امیدوارم که گیلان را در فوتبال کشور در جایگاه واقعی ببینیم بنده هم از هیچ یاریی کوتاهی نخواهم کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "ماجدی : گیلان فوتبالیست های بزرگی داشته و دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجدی : گیلان فوتبالیست های بزرگی داشته و دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید