به خاطر بی نظمی ضرر کردم، از بعضی بازیکنان دلخور هستیم

به گزارش وبلاگ ساعت، مهدی هاشمی نسب شامگاه امروز پس از فزونی تیمش در برابر پارس جنوبی جم در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: ابتدا از بابت عدم حضور جواد نکونام سرمربی تیم در این نشست خبری عذخواهی می کنم چرا که وی به علت گرفتگی صدا امکان حضور در نشست را پیدا نکرد. ضمن اینکه من هم خیلی علاقه مند به حضور در نشست های خبری نیستم.

به خاطر بی نظمی ضرر کردم، از بعضی بازیکنان دلخور هستیم

وی با بیان اینکه در ابتدای فصل روی بعضی بازیکنان فولاد برای موفقیت تیم حساب ویژه ای باز نموده بودیم ولی متاسفانه بی نظمی در فولاد رواج داشت، بیان نمود: بعضی بازیکنان را در فولاد داریم که می توانند به لحاظ فنی بهترین های ایران باشند ولی اکنون در جمع ما نیستند. به غیر از یک بازیکن امروز همه بازیکنان روی نیمکت فولاد از بازیکنان آموزشگاه فولاد هستند و قرار است ما با این بازیکنان با تیم هایی رقابت کنیم که مدعی قهرمانی در آسیا هستند.

هاشمی نسب با تاکید بر اینکه نمی توان خودمان را گول بزنیم باید به این قواعد فوتبال پایبند باشیم و بدانیم نمی توان با بازیکنانی از رده پایین تر، دنبال قهرمانی یا سهمیه آسیا باشیم، گفت: این اتفاق دور از انتظار است اما با تمام وجود کار می کنیم که کمبودهای خود در زمینه بازیکن را با کوشش دوبرابر جبران کنیم.

مربی فولاد خوزستان با بیان اینکه از طرف خود و جواد نکونام از بازیکنانش تشکر می نماید، توضیح داد: در روز بدمان که پیروزی دور از انتظار بود، شرایط بازی کار را برای ما سخت نموده بود، دست ما بسته بود و پارس جنوبی به ما فشار می آورد، پیروز شدیم. از طرفداران واقعی فولاد که پشت تیم ما بودند و در روز بد ما، دلگرمی عجیبی به ما دادند، تشکر می کنم. همین باعث شد بتوانیم امتیازات این بازی خانگی را بگیریم و در یک هفته مانده به سرانجام نیم فصل، به صندلی خود در بالای جدول استحکام بخشیم.

هاشمی نسب با تقدیر از ایوب والی کاپیتان و مدافع این تیم اظهار کرد: ایوب در پستی بازی می نماید که خودم بازی می کردم. او ستاره تیم ماست و امروز هم یک گل سه امتیازی برای ما به ثمر رساند. وقتی او به سنی بالای 30 سال اینگونه شاداب بازی می نماید چرا دیگر بازیکنان اینچنین نیستند و نکونام هم از آنها گله کرد. امیدوارم بازیکنان جوان ما از والی و سبک زندگی او درس بگیرند. از بازیکنان تیم که در روز بد خود، سه امتیاز گرفتند، تشکر می کنم.

مربی فولاد درمورد عدم بازی کردن سینا مریدی گفت: در یکی دو موردی که به خاطر بی نظمی بین مریدی و باشگاه اختلاف افتاد، وساطت کردم و او را دوست دارم. نکونام می گوید اگر مریدی 6 ماه خوب تمرین کند، بهترین هافبک ایران می گردد، اما خودش نمی خواهد. همه به صبحانه می آیند، اما سینا دیر می آید. اگر او را دوست نداشتم، می گفتم جزو تیم ما نیست.

هاشمی نسب با اشاره به اینکه خودم در زمان بازی بازیکن بی نظمی بودم و ضرر کردم، توضیح داد: همواره می گویم من مربی نیستم و دوست بازیکنان هستم. شاید از لحاظ فنی بتوانم به آنها یاری کنم و بگویم اشتباهاتی را که من مرتکب شدم، تکرار نکنید. نظم سرلوحه کار ماست و فرقی نمی نماید با چه بازیکنی طرف هستیم. با همین فرایند ادامه می دهیم و شاید هم میل دوستان نباشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "به خاطر بی نظمی ضرر کردم، از بعضی بازیکنان دلخور هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به خاطر بی نظمی ضرر کردم، از بعضی بازیکنان دلخور هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید