محمد طباطبایی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت می شود

به گزارش وبلاگ ساعت، سید محمد طباطبایی به عنوان مدیرعامل جدید موسسه هنرمندان پیشکسوت معرفی می شود.

محمد طباطبایی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت می شود

پس از اعلام پایان ماموریت سید عباس عظیمی در موسسه هنرمندان پیشکسوت از روز گذشته، در محفل های هنری از سید محمد طباطبایی به عنوان گزینه مدیرعاملی جدید این موسسه یاد می شود.

در پی تماس خبرنگار وبلاگ ساعت برای پیگیری صحت و سقم موضوع با خود وی، طباطبایی گفت: طبعا در پاسخ به این پرسش شما، نمی توانم بگویم که صحت ندارد. هرچند ترجیحم این است که اجازه دهید موضوع به طور رسمی اعلام شود اما گویا قرار است امروز حکم مربوط صادر شود.

طباطبایی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا تعدد مسوولیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئله ای ایجاد نمی کند، گفت: واقعیت این است که از هفت ماه پیش که بنده به عنوان دبیر و نماینده تام الاختیار وزیر در شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران معرفی شدم، دیگر هیچ قرارداد همکاری با معاونت فرهنگی وزارتخانه ندارم و دیگر هیچ حقوقی هم دریافت نکرده ام. رابطه شورای ارزشیابی هنرمندان با موسسه هنرمندان پیشکسوت هم که رابطه ای سازمانی است و اساسا بزرگوارانی که می خواهند عضو موسسه پیشکسوتان بشوند، دارای گواهینامه درجه یک هنری از شورای ارزشیابی هستند.

او افزود: بر این اساس، ان شاء الله در هر دو حوزه یاد شده، عملا در یک حیطه در خدمت هنرمندان ارجمند خواهیم بود.

طباطبایی در پایان تاکید کرد: آقای عظیمی در دوره مدیرعاملی خود منشاء اتفاق های خوب و رو به رشدی در موسسه هنرمندان پیشکسوت بود که ضمن قدردانی از زحمات ایشان، حتما علاوه بر ضرورت حفظ دستاوردهای این دوره، باید بکوشیم با کمک اعضاء و دیگر افراد موثر، به ارتقاء فرایند موجود بیاندیشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "محمد طباطبایی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد طباطبایی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید