معرفی اپلیکیشن PicsArt Animator؛ کارتون و گیف های مجذوب کننده بسازید

به گزارش وبلاگ ساعت، اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به ساخت کارتون و گیف های مجذوب کننده علاقه دارید، این مطلب را از دست ندهید، چرا که قصد داریم به معرفی اپلیکیشن دوست داشتنی PicsArt Animator بپردازیم.

معرفی اپلیکیشن PicsArt Animator؛ کارتون و گیف های مجذوب کننده بسازید

آیا تا به حال داستانی نوشته اید؟ آیا دوست نداشتید که کاش می توانستید بدون احتیاج به مهارتی خاص، کارتون داستان خود را نیز بسازید تا از دیدنش لذت ببرید؟ PicsArt Animator با این هدف طراحی شده تا حتی اگر هیچ تجربه ای از کارتون سازی نداشته باشید، به شما در این راستا یاری کند. در این اپلیکیشن هیچ آموزش پیچیده و عجیبی در کار نیست. PicsArt Animator با رابط کاربری ساده خود توانسته امتیاز 4.1 را در گوگل پلی و امتیاز 3.3 را در اپ استور را کسب کند و محبوبیت نسبتا زیادی را نیز به خود اختصاص دهد. PicsArt Animator به وسیله استودیوی معروف PicsArt طراحی شده و به طور کاملا رایگان عرضه شده است.

بعد از نصب اپلیکیشن PicsArt Animator، شما قادر خواهید بود به آسانی فرایند کارتون سازی را شروع کنید. در منوی اصلی برنامه، عکس های متحرکی به عنوان نمونه قرار دارند. بعد از انتخاب عکس های متحرک می توانید کارتون (استیکر) مورد نظر خود را نیز انتخاب نموده و در قسمت دلخواه تان از عکس متحرک اصلی قرار دهید (تصویر بالا، وسط). علاوه بر عکس های متحرکی که به عنوان نمونه قرار دارند، شما حتی می توانید تصاویر متحرک بیشتری را از گالری تان انتخاب کنید و کارتون مد نظرتان را بر اساس آن ها بسازید که از جمله ویژگی های مجذوب کننده این برنامه به شمار میرود.

در اپلیکیشن PicsArt Animator، وقتی کارتون مد نظر خود را روی تصویر قرار دادید، می توانید با حرکت دست خود روی صفحه، راستا حرکت کارتون را معین کنید و در نتیجه استیکر متحرک شما در همان راستا معین شده حرکت می نماید. علاوه بر این، می توانید تصویر متحرک خود را رنگ آمیزی کنید، با قلمو در تصویر بنویسید، استیکرهای مختلف همانند گل، دایره، ستاره و… را به آن اضافه کنید و بسیاری موارد دیگر.

علاوه بر موارد یادشده، باید این نکته را یادآور شد که امکان تغییر سرعت (کند کردن و یا تند کردن فرایند) و در نتیجه مدت زمان کارتون تان نیز وجود دارد. بعلاوه اگر تمایل داشته باشید، می توانید برای پس زمینه کارتون خود موسیقی بگذارید که طبیعتا کارتان را زیباتر، حرفه ای تر و دوست داشتنی تر می نماید.

وقتی بیش تر ساز و کار این برنامه دست تان بیاید، در مدت زمانی کوتاه و باورنکردنی، قادر خواهید بود ویدیو و یا گیف مورد نظر خود را بسازید و به آسانی آن ها را ذخیره کنید و یا در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

در استفاده چند روزه ای که از این اپلیکیشن داشته ام باید بگویم که تنها به یک نکته منفی برخورده ام و آن این است که نمی توان ویدیوهای طولانی مدت ساخت. در واقع مدت زمان انیمیشن ها فقط 1 ثانیه است و باید در همان مدت کوتاه، داستان خود را به تصویر بکشید. البته امکان این وجود دارد که چندین انیمیشن مرتبط با هم بسازید و با اپلیکیشن های ویرایش و تدوین ویدیو، آن ها را با هم ترکیب کنید.

با تمام این تفاسیر PicsArt Animator همچنان یک اپلیکیشن مجذوب کننده است که پیشنهاد می گردد اگر علاقه مند به ساخت کارتون در این سبک هستید، حتما یک بار هم که شده این برنامه را نصب و امتحان کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "معرفی اپلیکیشن PicsArt Animator؛ کارتون و گیف های مجذوب کننده بسازید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن PicsArt Animator؛ کارتون و گیف های مجذوب کننده بسازید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید