واکنش سخنگوی وزارت خارجه به سفر کشتی گیران ایران به آمریکا

به گزارش وبلاگ ساعت، فرایند اعزام آزادکاران منتخب کشورمان به دوبی برای دریافت ویزا سفر به آمریکا و برگزاری این ملاقات محبت آمیز در روز 23 بهمن ماه در این کشور، اما و اگرهای فراوانی را بوجود آورده است.

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به سفر کشتی گیران ایران به آمریکا

بر این اساس از گوشه و کنار خبرهایی رسیده که متولیان کشتی کشورمان گفته اند اگر ویزا آزادکاران بصورت گزینشی از سوی آمریکا صادر گردد، اعزام به این مسابقه محبت آمیز لغو خواهد شد.

از سوی دیگر گزارش اخیر فاکس نیوز در مورد اظهارات ضد آمریکایی علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی کشورمان نیز ابهامات زیادی را برای این سفر ایجاد نموده است.

اهمیت این موضوع تا جایی بود که حتی سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نیز صبح امروز (دوشنبه) در نشست خبری با اهالی رسانه به آن اشاره نمود و گفت: تیم ملی کشتی ایران به دعوت فدراسیون کشتی آمریکا و در چارچوب مراودات ورزشی عادی این سفر را در دستورکار دارد. سیاسی کردن موضوعاتی که روح ورزشی دارد در تضاد با این موضوع است.

به گزارش وبلاگ ساعت، تیم منتخب کشتی آزاد ایران قرار است روز 23 بهمن در قالب یک مصاف محبت آمیز در آمریکا با تیم ملی این کشور مبارزه کند؛ مصافی که پیشنهاد آن چندی پیش در حاشیه رقابتهای جهانی 2021 نروژ از سوی متولیان کشتی آمریکا به فدراسیون کشتی ایران مطرح شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "واکنش سخنگوی وزارت خارجه به سفر کشتی گیران ایران به آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سخنگوی وزارت خارجه به سفر کشتی گیران ایران به آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید