واگذاری 4 بنای تاریخی استان سمنان به بخش خصوصی

به گزارش وبلاگ ساعت، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، واگذاری 4 بنای تاریخی استان سمنان به بخش خصوصی صورت می گیرد.

واگذاری 4 بنای تاریخی استان سمنان به بخش خصوصی

امیر کرم زاده گفت: خانه ابراهیمی دامغان (مدرسه حشمتیه) با کاربری کافه موزه و با تأکید بر موزه آموزش و پرورش، خانه میررحیمی دامغان با کاربری فرهنگی، پذیرایی، گردشگری، مجتمع گردشگری چشمه علی دامغان و خانه تدین سمنان با کاربری فرهنگی، اقامتی، پذیرایی به عنوان خانه خلاق صنایع دستی به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار می شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان اضافه کرد: اسناد مزایده این بناها به وسیله مزایده عمومی دو مرحله ای به صورت قرارداد سرمایه گذاری در بازسازی، احیا، نگهداری و واگذاری حق استفاده و بهره برداری مدت مشخص واگذاری منتشر شده است.

او ادامه داد: اشخاصی که صلاحیت های لازم را از نظر کمیته فنی و بازرگانی دارا بوده و بالاترین مبلغ اجاره بها را پیشنهاد نموده باشند، به عنوان برنده مزایده شناخته خواهند شد.

کرم زاده گفت: برنده مزایده می تواند در دوره عملیات تکمیلی بازسازی و آماده سازی احیا با شرایط مندرج در متن قرارداد و با تائید و موافقت صندوق احیا از بخش های تکمیل شده، بهره برداری و از منافع آن استفاده کند.

منبع: همگردی

به "واگذاری 4 بنای تاریخی استان سمنان به بخش خصوصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری 4 بنای تاریخی استان سمنان به بخش خصوصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید