پشت پرده مذاکرات استقلال و استراماچونی در دوحه؛ پای تیم قطری در میان است؟!

به گزارش وبلاگ ساعت، باشگاه الریان که در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در یک تک بازی میزبان استقلال است، به صورت جدی خواستار جذب استراماچونی است.

پشت پرده مذاکرات استقلال و استراماچونی در دوحه؛ پای تیم قطری در میان است؟!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ساعت، سوال مهم آبی ها در روزهای اخیر این بود که چرا خطیر و پاستورلا که هر دو ساکن اروپا هستند، در پایتخت یک کشور عربی با یکدیگر ملاقات می نمایند؟ باشگاه الریان که در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در یک تک بازی میزبان استقلال است، به صورت جدی خواستار جذب استراماچونی است.

به احتمال بسیار زیاد پاستورلا برای مذاکره با الریانی ها به دوحه رفته و اگر این خبر تایید گردد آن وقت باید پرسید شانس علی خطیر برای متقاعد کردن استراماچونی چقدر است؟ فعلا طرفین حرفی در این باره نزده اند اما باید به حضور پاستورلا در دوحه شک کرد و امیدوار بود این مذاکره تنها برای آرام کردن طرفداران استقلال نباشد. اگر چه خطیر تاکید نمود به این جلسه بسیار امیدوار است اما از یاد نبرید که یک بار پیش از این خطیر برای بازگرداندن پاتوسی چنین سفری را به دوبی داشت که بعد از حضور در این شهر متوجه شد پاتوسی برای حضور در بن یاس از آفریقای جنوبی راهی امارات شده و تنها برای دریافت پول بلیت خود از خطیر خواسته بود با یکدیگر در دوبی ملاقات نمایند. امیدواریم این بار آن حادثه به نوع دیگری تکرار نگردد.

وطن امروز

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پشت پرده مذاکرات استقلال و استراماچونی در دوحه؛ پای تیم قطری در میان است؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده مذاکرات استقلال و استراماچونی در دوحه؛ پای تیم قطری در میان است؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید