کرونا در 10 استان فرایند صعودی دارد

به گزارش وبلاگ ساعت، کمیته اپیدمیولوژی ستاد ملی کرونا اظهار داشت: 10 استان کشور با فرایند صعودی موارد بروز و بستری کرونا یا یک پیک جدید این بیماری روبرو هستند.

کرونا در 10 استان فرایند صعودی دارد

به گزارش وبلاگ ساعت از وبدا، کمیته اپیدمیولوژی ستاد ملی مقابله با کرونا روز دوشنبه گفت: موارد ابتلا و مرگ و میر کرونا در کشور بالا است. فرایند آن همچنان صعودی است و در استانهای سمنان، کردستان، کرمانشاه، خراسان شمالی، کرمان، مازندران، تهران، گیلان، فارس و گلستان فرایند صعودی یا آغاز پیک جدید مشاهده شده است.

این گزارش می افزاید: در هشت استان شامل همدان، مرکزی، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، هرمزگان فرایند ثبات موارد ابتلا و مرگ کرونا با تغییرات مختصر صعودی مشاهده شده است.

کمیته اپیدمیولوژی ستاد ملی کرونا در گزارش شرایط اپیدمی کرونا در هفته منتهی به 9 آبان گفت: در هشت استان قم، آذربایجان شرقی، البرز، زنجان، خراسان رضوی، بوشهر، خوزستان و سیستان و بلوچستان فرایند با ثبات کرونا با تغییرات مختصر و نامنظم وجود داشته است.

این گزارش می افزاید: به نظر می رسد دو استان یزد و خراسان جنوبی اخیرا یک پیک کرونا را پشت سر گذاشته است در سه استان لرستان، ایلام و آذربایجان غربی نیز ناسازگاری داده ها اجازه تحلیل درستی از شرایط اپیدمی را نمی دهد. باید مدنظر داشت که یک استان می تواند چندین پیک منحنی کرونا را تجربه کند.

منبع: جام جم آنلاین

به "کرونا در 10 استان فرایند صعودی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در 10 استان فرایند صعودی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید