کی روش عکس چه کسی را در توالت هتل تیم ملی ایران چسباند؟

به گزارش وبلاگ ساعت، یکی از بازیکنان تیم ملی در ملاقات معروف ایران و کره جنوبی می گوید کی روش عکس سرمربی حریف در دستشویی زده بود!

کی روش عکس چه کسی را در توالت هتل تیم ملی ایران چسباند؟

به گزارش وبلاگ ساعت، کیروش عکس چه کسی را درِ دستشویی هتل تیم ملی ایران چسباند؟خاطره ای از بازی معروف ایران و کره در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل نقل شده که جالب است.

قبل از آن بازی ها کی روش با چوی سرمربی کره جنوبی درگیر شد. کی روش اعتقاد داشت چوی به ایران و ایرانی ها توهین نموده و بازیکنان باید در میدان مسابقه جواب محکمی به او بدهند. سرمربی ایران هوشمندانه از این مسئله استفاده کرد و بهره لازم رابرد.

یکی از بازیکنان تیم ملی در آن مقطع می گفت: شاید باورتان نشود اما کی روش ده ها بار در خصوص چوی با ما صحبت کرد و گفت او به شما و کشورتان توهین نموده است و باید تو دهنی محکمی در میدان مسابقه به این مربی بزنید. او عکس چوی را چاپ نموده و همه جا زده بود از لابی هتل گرفته تا اتاق های همه بازیکنان و حتی دستشویی هتل!

کارلوس در واقع می خواست با این کار ما را تحریک کند که پیروز هم بود و ما با ارائه یک بازی کم اشتباه در خاک کره این تیم را یک بر صفر شکست دادیم و صعود کردیم.

منبع: خبرورزشی

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه تفریح دارد.

منبع: رکنا

به "کی روش عکس چه کسی را در توالت هتل تیم ملی ایران چسباند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش عکس چه کسی را در توالت هتل تیم ملی ایران چسباند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید