656 پرونده جهت دریافت تسهیلات دامدار کارت به بانک کشاورزی معرفی

به گزارش وبلاگ ساعت، خبرنگاران/لرستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: 656 پرونده جهت دریافت تسهیلات دامدار کارت به بانک کشاورزی معرفی شده است.

656 پرونده جهت دریافت تسهیلات دامدار کارت به بانک کشاورزی معرفی

اسفندیار حسنی مقدم در جلسه تسریع در پرداخت تسهیلات دامدار کارت بیان نمود: از 350 میلیارد ریال اعتبار ابلاغی 1408 دامدار به وسیله سامانه سیتا به وسیله مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها شناسایی و به استان معرفی شده و از این تعداد 656 نفر به بانک کشاورزی معرفی شده اند.

وی اضافه نمود: در این راستا 186 میلیارد ریال به بانک معرفی شده و 68 نفر با اعتبار 22.5 میلیارد ریال عقد قرار داد و مابقی در حال جذب هستند.

این مسئول اضافه نمود: مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها را موظف کرد طی 10 روز آینده نسبت به جذب کل سهم اعتبار معین شده تسریع بعمل آورند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در مورد بند الف تبصره 18 سال 1400، ضمن تأکید بر اینکه اولویت پرداخت تسهیلات به طرح های احداث گلخانه، سردخانه و طرح های نیمه تمام حوزه امور دام و طیور است، توضیح داد با توجه به اولویت های ابلاغی طرح های مشمول به دبیرخانه اقتصاد دارایی، پس از طرح در جلسه کارگروه شورای برنامه ریزی استان به شعب بانک کشاورزی جهت پرداخت تسهیلات معرفی شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "656 پرونده جهت دریافت تسهیلات دامدار کارت به بانک کشاورزی معرفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "656 پرونده جهت دریافت تسهیلات دامدار کارت به بانک کشاورزی معرفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید